bugün

ederlezi

güzel ama ağır ezgi. yine de kendini dinletir. iyidir.

edit: şimdi denk geldim şu bayan iyi söylemiş http://www.youtube.com/watch?v=wh7tZFT29k8
© copyright 2005 - 2026