bugün

fifa 14

pes 2014'ün büyük sıçışından sonra s.ke s.ke oynamak zorunda kalacağım oyun.

demo falan uğraşamam tam sürümü çıksın da biraz maç atak. en son fifa 2000 oynamıştım. hami falan vardı. çok değişmiş olmasa gerek.
© copyright 2005 - 2026