bugün
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez11
- velvet40
- deniz baykal7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- ciguli kral7
- herkesle iyi anlaşan insan13
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- 2026 dünya kupası29
- meksika3
- güney afrika4
- kadir inanır'ın vefatı7
- 4 temmuz 2026 kolombiya gana maçı2
- 3 temmuz 2026 isviçre cezayir maçı2
- truesuzluk3
- 19 yaşında kızla yatmak14
- 1 temmuz 2026 ingiltere demokratik kongo maçı2
- uludağ sözlük yapay zeka moderatör prompt'u2
- 1 temmuz 2026 meksika ekvador maçı2
- saraca finch house7
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- star wars2
- güney kore3
- çekya2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- sözlükte diyarbakırlı istemiyoruz2
- galatasaray3
- 1 temmuz 2026 belçika senegal maçı2
- 2 temmuz 2026 ispanya avusturya maçı2
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- 3 temmuz 2026 portekiz hırvatistan maçı2
- japonya9
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı3
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- ankara nın en güzel yanı7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- cüneyt arkın3
- günün şiiri7
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı2
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı4
- anın görüntüsü24
- bili bili yumurta3
- demokratik kongo cumhuriyeti6
- kemalist dünya26
yine bir uludagsozluk klasiği olarak milföy hamuru akıllıların * mal bulmuş mağribi gibi çöktüğü maç olmuştur.
1) bjk topyekun ulusalcı zihniyette bir klüp müdür? farklı siyasi görüşe taraftarlar olamaz mı ?
2) çarşı grubunun gezi olaylarındaki rolünü benimsemeyen insanlar kendi taraftar gruplarını kuramazlar mı ?
3) kendi taraftar gruplarını kuran insanların takımını desteklemeye hakkı yok mu ?
4) madem çarşı grubuna komplo kuruldu o kadar insan çarşı grubunun adını lekelemek için direniş sloganları attı, diğer taraftar grubunu aynı şekilde tongaya düşürmek için çarşı böyle bir şeye imza atmış olamaz mı ki fenerbahçe taraftarını oyuna getirip ortaga için açılan pankart hafızalardadır hala.
5) çarşı grubu zaten mimlidir. bu zaman kadar hiç sahaya inmedi diyenler geçen seneki gs maçında ne oldu.
6) çarşının maçtan sonra twitterda açıkladıkları hiç bir şey ifade etmez. 1453 grubununda aynı minvalde twitleri var.
7) tekbir getirmek ne zamandan beri provokasyon oldu. biz seni görmeden sevdik ya rasulallah diye pankart açan grup kimdi.
sorular türetilebilir. herkes kendi tarafından bakıyor. kimse de demir aga biz neden böyle olduk. biri diyor akape biri diyor çapulcu. belki de siyasi olmayan klup içindeki bir olay, yeni seçim kazanmış başkan ve dolayısıyla da kaybeden bir başkan adayı var takım kimsenin umut etmediği biçimde iyi gitmeye başlamış. bir de işi futboldan koparıp siyasi boyuta taşınmış bir grup ve bundan rahatsız olup kendi oluşumunu kurmaya çalışan bir grup var ki bütün beşiktaş taraftarı içinde azımsanmayacak boyutta olduğunu düşünüyorum. bu grupların da türibünde güç elde etmek ve güçünü korumak gibi amaçları olması gayet normal.
burda eleştirdiğim çarşı veya 1453 değil. özgürlük deyip de hazımsız olan insanlar.
ve son olarak;
belki de sadece futbol dünyası içinde oynanan bir oyun. siyasi temelli ve klup içi çekişme temelli olmayan bir durum. gördüğüm kimse konuşmamış hakkında. olayların en şiddetli olduğu anda kalabalıkların sahaya akın ettiği anda. güvenlik görevlileri soyunma odalarının kapılarına koşuyor arkadan sahaya inen taraftarlar, sonra da polis geliyor. türibünden inen insanlar soyunma odalarının kapılarının önüne kadar geliyor ki azımsanmayacak derecede kalabalık bir grup. polis soyunma odalarının kapısında bekliyor. taraftarlar oraya kadar gelip beklenen şeyi yapmayıp polise ciddi biçimde saldırmıyorlar, ve bir anda hepsi istisnasız, polis de ciddi bir müdahale etmeden, bir anda tekrar geri dönüp türibünlere kaçıyorlar. birilerinin üstüne oyun oynandı birileri yaralanmak istendi ama netice itibariyle en çok zarar gçren yine beşiktaş oldu, olacak.
1) bjk topyekun ulusalcı zihniyette bir klüp müdür? farklı siyasi görüşe taraftarlar olamaz mı ?
2) çarşı grubunun gezi olaylarındaki rolünü benimsemeyen insanlar kendi taraftar gruplarını kuramazlar mı ?
3) kendi taraftar gruplarını kuran insanların takımını desteklemeye hakkı yok mu ?
4) madem çarşı grubuna komplo kuruldu o kadar insan çarşı grubunun adını lekelemek için direniş sloganları attı, diğer taraftar grubunu aynı şekilde tongaya düşürmek için çarşı böyle bir şeye imza atmış olamaz mı ki fenerbahçe taraftarını oyuna getirip ortaga için açılan pankart hafızalardadır hala.
5) çarşı grubu zaten mimlidir. bu zaman kadar hiç sahaya inmedi diyenler geçen seneki gs maçında ne oldu.
6) çarşının maçtan sonra twitterda açıkladıkları hiç bir şey ifade etmez. 1453 grubununda aynı minvalde twitleri var.
7) tekbir getirmek ne zamandan beri provokasyon oldu. biz seni görmeden sevdik ya rasulallah diye pankart açan grup kimdi.
sorular türetilebilir. herkes kendi tarafından bakıyor. kimse de demir aga biz neden böyle olduk. biri diyor akape biri diyor çapulcu. belki de siyasi olmayan klup içindeki bir olay, yeni seçim kazanmış başkan ve dolayısıyla da kaybeden bir başkan adayı var takım kimsenin umut etmediği biçimde iyi gitmeye başlamış. bir de işi futboldan koparıp siyasi boyuta taşınmış bir grup ve bundan rahatsız olup kendi oluşumunu kurmaya çalışan bir grup var ki bütün beşiktaş taraftarı içinde azımsanmayacak boyutta olduğunu düşünüyorum. bu grupların da türibünde güç elde etmek ve güçünü korumak gibi amaçları olması gayet normal.
burda eleştirdiğim çarşı veya 1453 değil. özgürlük deyip de hazımsız olan insanlar.
ve son olarak;
belki de sadece futbol dünyası içinde oynanan bir oyun. siyasi temelli ve klup içi çekişme temelli olmayan bir durum. gördüğüm kimse konuşmamış hakkında. olayların en şiddetli olduğu anda kalabalıkların sahaya akın ettiği anda. güvenlik görevlileri soyunma odalarının kapılarına koşuyor arkadan sahaya inen taraftarlar, sonra da polis geliyor. türibünden inen insanlar soyunma odalarının kapılarının önüne kadar geliyor ki azımsanmayacak derecede kalabalık bir grup. polis soyunma odalarının kapısında bekliyor. taraftarlar oraya kadar gelip beklenen şeyi yapmayıp polise ciddi biçimde saldırmıyorlar, ve bir anda hepsi istisnasız, polis de ciddi bir müdahale etmeden, bir anda tekrar geri dönüp türibünlere kaçıyorlar. birilerinin üstüne oyun oynandı birileri yaralanmak istendi ama netice itibariyle en çok zarar gçren yine beşiktaş oldu, olacak.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar