bugün
- tüm çıplaklığımla burdayım9
- herkesle iyi anlaşan insan13
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi5
- kadir inanır'ın vefatı7
- japonya9
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle23
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- 19 yaşında kızla yatmak14
- saraca finch house7
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- kolombiya5
- demokratik kongo cumhuriyeti6
- gana2
- amerika birleşik devletleri8
- cezayir3
- isviçre2
- ingiltere2
- mısır2
- portekiz6
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı2
- avustralya2
- arjantin2
- ekvador2
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- meksika2
- norveç2
- hırvatistan4
- fildişi sahili2
- bosna hersek5
- senegal2
- brezilya2
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- belçika3
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- paraguay2
- ispanya2
- fas4
- cüneyt arkın3
- güney afrika3
- fransa4
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak3
- deprem3
- ankara nın en güzel yanı7
- galatasaray2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- bili bili yumurta3
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- menfaati için bir kişiye yalakalık yapan insan2
yine bir uludagsozluk klasiği olarak milföy hamuru akıllıların * mal bulmuş mağribi gibi çöktüğü maç olmuştur.
1) bjk topyekun ulusalcı zihniyette bir klüp müdür? farklı siyasi görüşe taraftarlar olamaz mı ?
2) çarşı grubunun gezi olaylarındaki rolünü benimsemeyen insanlar kendi taraftar gruplarını kuramazlar mı ?
3) kendi taraftar gruplarını kuran insanların takımını desteklemeye hakkı yok mu ?
4) madem çarşı grubuna komplo kuruldu o kadar insan çarşı grubunun adını lekelemek için direniş sloganları attı, diğer taraftar grubunu aynı şekilde tongaya düşürmek için çarşı böyle bir şeye imza atmış olamaz mı ki fenerbahçe taraftarını oyuna getirip ortaga için açılan pankart hafızalardadır hala.
5) çarşı grubu zaten mimlidir. bu zaman kadar hiç sahaya inmedi diyenler geçen seneki gs maçında ne oldu.
6) çarşının maçtan sonra twitterda açıkladıkları hiç bir şey ifade etmez. 1453 grubununda aynı minvalde twitleri var.
7) tekbir getirmek ne zamandan beri provokasyon oldu. biz seni görmeden sevdik ya rasulallah diye pankart açan grup kimdi.
sorular türetilebilir. herkes kendi tarafından bakıyor. kimse de demir aga biz neden böyle olduk. biri diyor akape biri diyor çapulcu. belki de siyasi olmayan klup içindeki bir olay, yeni seçim kazanmış başkan ve dolayısıyla da kaybeden bir başkan adayı var takım kimsenin umut etmediği biçimde iyi gitmeye başlamış. bir de işi futboldan koparıp siyasi boyuta taşınmış bir grup ve bundan rahatsız olup kendi oluşumunu kurmaya çalışan bir grup var ki bütün beşiktaş taraftarı içinde azımsanmayacak boyutta olduğunu düşünüyorum. bu grupların da türibünde güç elde etmek ve güçünü korumak gibi amaçları olması gayet normal.
burda eleştirdiğim çarşı veya 1453 değil. özgürlük deyip de hazımsız olan insanlar.
ve son olarak;
belki de sadece futbol dünyası içinde oynanan bir oyun. siyasi temelli ve klup içi çekişme temelli olmayan bir durum. gördüğüm kimse konuşmamış hakkında. olayların en şiddetli olduğu anda kalabalıkların sahaya akın ettiği anda. güvenlik görevlileri soyunma odalarının kapılarına koşuyor arkadan sahaya inen taraftarlar, sonra da polis geliyor. türibünden inen insanlar soyunma odalarının kapılarının önüne kadar geliyor ki azımsanmayacak derecede kalabalık bir grup. polis soyunma odalarının kapısında bekliyor. taraftarlar oraya kadar gelip beklenen şeyi yapmayıp polise ciddi biçimde saldırmıyorlar, ve bir anda hepsi istisnasız, polis de ciddi bir müdahale etmeden, bir anda tekrar geri dönüp türibünlere kaçıyorlar. birilerinin üstüne oyun oynandı birileri yaralanmak istendi ama netice itibariyle en çok zarar gçren yine beşiktaş oldu, olacak.
1) bjk topyekun ulusalcı zihniyette bir klüp müdür? farklı siyasi görüşe taraftarlar olamaz mı ?
2) çarşı grubunun gezi olaylarındaki rolünü benimsemeyen insanlar kendi taraftar gruplarını kuramazlar mı ?
3) kendi taraftar gruplarını kuran insanların takımını desteklemeye hakkı yok mu ?
4) madem çarşı grubuna komplo kuruldu o kadar insan çarşı grubunun adını lekelemek için direniş sloganları attı, diğer taraftar grubunu aynı şekilde tongaya düşürmek için çarşı böyle bir şeye imza atmış olamaz mı ki fenerbahçe taraftarını oyuna getirip ortaga için açılan pankart hafızalardadır hala.
5) çarşı grubu zaten mimlidir. bu zaman kadar hiç sahaya inmedi diyenler geçen seneki gs maçında ne oldu.
6) çarşının maçtan sonra twitterda açıkladıkları hiç bir şey ifade etmez. 1453 grubununda aynı minvalde twitleri var.
7) tekbir getirmek ne zamandan beri provokasyon oldu. biz seni görmeden sevdik ya rasulallah diye pankart açan grup kimdi.
sorular türetilebilir. herkes kendi tarafından bakıyor. kimse de demir aga biz neden böyle olduk. biri diyor akape biri diyor çapulcu. belki de siyasi olmayan klup içindeki bir olay, yeni seçim kazanmış başkan ve dolayısıyla da kaybeden bir başkan adayı var takım kimsenin umut etmediği biçimde iyi gitmeye başlamış. bir de işi futboldan koparıp siyasi boyuta taşınmış bir grup ve bundan rahatsız olup kendi oluşumunu kurmaya çalışan bir grup var ki bütün beşiktaş taraftarı içinde azımsanmayacak boyutta olduğunu düşünüyorum. bu grupların da türibünde güç elde etmek ve güçünü korumak gibi amaçları olması gayet normal.
burda eleştirdiğim çarşı veya 1453 değil. özgürlük deyip de hazımsız olan insanlar.
ve son olarak;
belki de sadece futbol dünyası içinde oynanan bir oyun. siyasi temelli ve klup içi çekişme temelli olmayan bir durum. gördüğüm kimse konuşmamış hakkında. olayların en şiddetli olduğu anda kalabalıkların sahaya akın ettiği anda. güvenlik görevlileri soyunma odalarının kapılarına koşuyor arkadan sahaya inen taraftarlar, sonra da polis geliyor. türibünden inen insanlar soyunma odalarının kapılarının önüne kadar geliyor ki azımsanmayacak derecede kalabalık bir grup. polis soyunma odalarının kapısında bekliyor. taraftarlar oraya kadar gelip beklenen şeyi yapmayıp polise ciddi biçimde saldırmıyorlar, ve bir anda hepsi istisnasız, polis de ciddi bir müdahale etmeden, bir anda tekrar geri dönüp türibünlere kaçıyorlar. birilerinin üstüne oyun oynandı birileri yaralanmak istendi ama netice itibariyle en çok zarar gçren yine beşiktaş oldu, olacak.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar