bugün
- sözlüğün aptal kaynaması10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle31
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme4
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- velvet43
- sözlüte karı var mı3
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- hamas3
- herkesle iyi anlaşan insan18
- israil'in gazze'ye saldırısında 4 ölü2
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı5
- her insanın birbiriyle yardımlaşması2
- izmir2
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- hayatını kaybetmek4
- vatandaş halinden memnun3
- penis yalayan kızla öpüşülür mü sorunsalı2
- yalamcı yarim dizisi2
- 19 yaşında kızla yatmak15
- motosiklet kullananlara tavsiyeler2
- 1 temmuz 2026 fransa isveç maçı3
- makarnaya sarımsak girer mi4
- almanya7
- paraguay4
- king is back5
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo3
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı4
- aselsan3
- güney afrika5
- kanada3
- aylık 323 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- yugoslavya kızları4
- pandela3
- mor semsiyeli yabanci5
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- otobüslerle karaağaç'a gelen grekler2
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- deniz baykal7
- breko brek kara kuş2
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- alevilik uydurulmuş bir dindir2
- volkswagen2
- onur yürüyüşüne birlikte gitmelik yazarlar2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- mikrodalgası olan erkek yazarlar2
- göte giren şemsiye4
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
yine bir uludagsozluk klasiği olarak milföy hamuru akıllıların * mal bulmuş mağribi gibi çöktüğü maç olmuştur.
1) bjk topyekun ulusalcı zihniyette bir klüp müdür? farklı siyasi görüşe taraftarlar olamaz mı ?
2) çarşı grubunun gezi olaylarındaki rolünü benimsemeyen insanlar kendi taraftar gruplarını kuramazlar mı ?
3) kendi taraftar gruplarını kuran insanların takımını desteklemeye hakkı yok mu ?
4) madem çarşı grubuna komplo kuruldu o kadar insan çarşı grubunun adını lekelemek için direniş sloganları attı, diğer taraftar grubunu aynı şekilde tongaya düşürmek için çarşı böyle bir şeye imza atmış olamaz mı ki fenerbahçe taraftarını oyuna getirip ortaga için açılan pankart hafızalardadır hala.
5) çarşı grubu zaten mimlidir. bu zaman kadar hiç sahaya inmedi diyenler geçen seneki gs maçında ne oldu.
6) çarşının maçtan sonra twitterda açıkladıkları hiç bir şey ifade etmez. 1453 grubununda aynı minvalde twitleri var.
7) tekbir getirmek ne zamandan beri provokasyon oldu. biz seni görmeden sevdik ya rasulallah diye pankart açan grup kimdi.
sorular türetilebilir. herkes kendi tarafından bakıyor. kimse de demir aga biz neden böyle olduk. biri diyor akape biri diyor çapulcu. belki de siyasi olmayan klup içindeki bir olay, yeni seçim kazanmış başkan ve dolayısıyla da kaybeden bir başkan adayı var takım kimsenin umut etmediği biçimde iyi gitmeye başlamış. bir de işi futboldan koparıp siyasi boyuta taşınmış bir grup ve bundan rahatsız olup kendi oluşumunu kurmaya çalışan bir grup var ki bütün beşiktaş taraftarı içinde azımsanmayacak boyutta olduğunu düşünüyorum. bu grupların da türibünde güç elde etmek ve güçünü korumak gibi amaçları olması gayet normal.
burda eleştirdiğim çarşı veya 1453 değil. özgürlük deyip de hazımsız olan insanlar.
ve son olarak;
belki de sadece futbol dünyası içinde oynanan bir oyun. siyasi temelli ve klup içi çekişme temelli olmayan bir durum. gördüğüm kimse konuşmamış hakkında. olayların en şiddetli olduğu anda kalabalıkların sahaya akın ettiği anda. güvenlik görevlileri soyunma odalarının kapılarına koşuyor arkadan sahaya inen taraftarlar, sonra da polis geliyor. türibünden inen insanlar soyunma odalarının kapılarının önüne kadar geliyor ki azımsanmayacak derecede kalabalık bir grup. polis soyunma odalarının kapısında bekliyor. taraftarlar oraya kadar gelip beklenen şeyi yapmayıp polise ciddi biçimde saldırmıyorlar, ve bir anda hepsi istisnasız, polis de ciddi bir müdahale etmeden, bir anda tekrar geri dönüp türibünlere kaçıyorlar. birilerinin üstüne oyun oynandı birileri yaralanmak istendi ama netice itibariyle en çok zarar gçren yine beşiktaş oldu, olacak.
1) bjk topyekun ulusalcı zihniyette bir klüp müdür? farklı siyasi görüşe taraftarlar olamaz mı ?
2) çarşı grubunun gezi olaylarındaki rolünü benimsemeyen insanlar kendi taraftar gruplarını kuramazlar mı ?
3) kendi taraftar gruplarını kuran insanların takımını desteklemeye hakkı yok mu ?
4) madem çarşı grubuna komplo kuruldu o kadar insan çarşı grubunun adını lekelemek için direniş sloganları attı, diğer taraftar grubunu aynı şekilde tongaya düşürmek için çarşı böyle bir şeye imza atmış olamaz mı ki fenerbahçe taraftarını oyuna getirip ortaga için açılan pankart hafızalardadır hala.
5) çarşı grubu zaten mimlidir. bu zaman kadar hiç sahaya inmedi diyenler geçen seneki gs maçında ne oldu.
6) çarşının maçtan sonra twitterda açıkladıkları hiç bir şey ifade etmez. 1453 grubununda aynı minvalde twitleri var.
7) tekbir getirmek ne zamandan beri provokasyon oldu. biz seni görmeden sevdik ya rasulallah diye pankart açan grup kimdi.
sorular türetilebilir. herkes kendi tarafından bakıyor. kimse de demir aga biz neden böyle olduk. biri diyor akape biri diyor çapulcu. belki de siyasi olmayan klup içindeki bir olay, yeni seçim kazanmış başkan ve dolayısıyla da kaybeden bir başkan adayı var takım kimsenin umut etmediği biçimde iyi gitmeye başlamış. bir de işi futboldan koparıp siyasi boyuta taşınmış bir grup ve bundan rahatsız olup kendi oluşumunu kurmaya çalışan bir grup var ki bütün beşiktaş taraftarı içinde azımsanmayacak boyutta olduğunu düşünüyorum. bu grupların da türibünde güç elde etmek ve güçünü korumak gibi amaçları olması gayet normal.
burda eleştirdiğim çarşı veya 1453 değil. özgürlük deyip de hazımsız olan insanlar.
ve son olarak;
belki de sadece futbol dünyası içinde oynanan bir oyun. siyasi temelli ve klup içi çekişme temelli olmayan bir durum. gördüğüm kimse konuşmamış hakkında. olayların en şiddetli olduğu anda kalabalıkların sahaya akın ettiği anda. güvenlik görevlileri soyunma odalarının kapılarına koşuyor arkadan sahaya inen taraftarlar, sonra da polis geliyor. türibünden inen insanlar soyunma odalarının kapılarının önüne kadar geliyor ki azımsanmayacak derecede kalabalık bir grup. polis soyunma odalarının kapısında bekliyor. taraftarlar oraya kadar gelip beklenen şeyi yapmayıp polise ciddi biçimde saldırmıyorlar, ve bir anda hepsi istisnasız, polis de ciddi bir müdahale etmeden, bir anda tekrar geri dönüp türibünlere kaçıyorlar. birilerinin üstüne oyun oynandı birileri yaralanmak istendi ama netice itibariyle en çok zarar gçren yine beşiktaş oldu, olacak.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar