bugün

baba

-Televizyonda Trt 1'in ilk sırada olmasına verdiği önemi başka hiçbir şeye vermez.

-En büyük hobilerinden biri de mutfağa her gittiğinde yemek yemektir.

-çocuklarını aradığında telefonu açmazlarsa hemen ölmüş olduklarını düşünür.

-Yerel televizyon kanallarına özel bir ilgisi vardır.

-eve her fatura geldiğinde gerginlik yaratır.

-En olmadık anlarda bile osurabilme yeteneği ve hakkı vardır.

-Evde bir şey isterken bile laf sokar. ''Bi Türk kahvesi yapan yok ki içelim!

-milyon dolarlık hollywood filmlerini bir cümlesiyle sikip atar: "ne saçma, o kadar insan bir kişiyi yakalayamıyor"

-Başlıca ilgi alanları; tamirat, uyku, belgesel, kovboy filmleri, avcılık, okeydir.

-2013 yılında hala xp işletim sistemli ve internet expolorer tarayıcılı bilgisayar kullanır.

-Tüm gün evde oturup haber programı ve açık oturum izlemek asli görevi gibidir.

-durup durup ''Bir baba, 40 evladı olsa bakar Ama 40 evlat, bir babaya bakamaz'' gibi laflar sokar.

-cep telefonuna mesaj gelince gözlüklerini takmazsa telefonu tek eliyle şöyle bi 20 cm uzağa tutarak mesajı okur.

-Sabahın köründe kalkıp evdeki herkesi uyandırmaktan özel bir haz alır.

-periyodik olarak ''Sakın kendini ezdirme, hakkını savun, altta kalma, hareketlerine dikkat et, yüzümüzü kara çıkarma, oku, adam ol, paranı çarçur etme'' gibi öğütler verir.

-diş fırçasıyla bıyıklarını boyamak gibi garip huyları vardır.

-Şey sözcüğü jokeridir. ''Şeydeki şeyi naptınız ya? Bi tane şey olacaktı evde'' gibi.

-Bir elektronik eşya alınca kullanım kılavuzunu mutlaka sonuna kadar okur ve onu 16 saat şarj eder.

-Cep telefonunun yeri belindeki kılıfın içidir.

ve her şeye rağmen dünyalar kadar sevilir...
© copyright 2005 - 2026