zall

--spoiler--
şimdi düzelmiş olması gerekiyor. kuzenim sabah bize gelmişti. bişeye bakacam diye balkondaki server'ın başına geçti. ben de o esnada ucz markete kola almaya gitmiştim. dönünce hemen kapattırdım ama iş işten geçmişti.

edit: o kadar eleştirildi de kimse de demiyor, sözlüğün server'ı balkon da mı duruyor diye?

--spoiler--

balkondan sonra gelen da ekini neden ayırdığını merak ettiğim sözlük yöneticisi. ulan 7-8 sene oldu hala yazmayı öğrenemedi.
insan hata yapar da kimse gammazlamaz mı lan?
© copyright 2005 - 2026