bugün

lys 3

yarın göte girecek olandır. ah o beş hececiler yok mu!

edit: ne kadar sınavı siklemiyosam yarın diyorum amk sınav 23 ünde imiş. saydek 'e teşekkürler.
edit 2: seneye kanırttıracağımdır ayrıca.
© copyright 2005 - 2026