bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- tarot falına inanan salak8
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı9
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- sedat pekmez17
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- kadınlar neden aldatır16
- diamond bosphoruss denen yazar8
- devşirmelik makamı13
- erkekler neden aldatır2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba8
- aldım kabul ettim2
- lionel messi11
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- türk telekom port zammı4
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- cayenne4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- helal olsun be2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- ithal et2
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- askerlik9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- 0 0 73
- kadında güzellik aramayan erkek6
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sürekli esnemek6
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- kıskançlık5
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- ismail kartal büyüktür okan buruk2
- elmas bey birader gitmesin kampanyası2
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- kimyon4
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- köyde yaşama isteği2
- 8 yıllık küpenin kaybolması2
- göğüs uçlarını birbirine değdirebilen kadın2
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
eöööhh çok boktan,
böğğ kaka,
ığğğ taklitçi,
ööff hiç komik değil..
hakkında sürekli bu şekil yorumlar yapılıyor.
insanoğlu olarak hiç bir zaman iyiyi takdir etmesini bilmedik zate. ona sürekli yakıştırmalarda bulunduk.
''messi dünyanın en iyi futbolcusudur'' dediler.
bir grup ordan bağırdı '' hayırrrrr ronaldo'nun yanında esamesi bile okunmaz '' dedi.
diğer grup '' maradona'nın tırnağı bile olamaz , milli takımda bi bok yapamıyorrrrr '' dedi.
bir diğeri '' xavi ve iniesta olmasa cacık bile olmazzzz '' dedi.
sürekli konuştular ve halen konuşmaya devam ediyolar ve hiçbir zamanda susmayacaklar.
peki messi kim?
üst üste defalarca kez dünyanın en iyi futbolcusu seçilen, sürekli gol kralı olan, tüm teknik direktörler tarafından ' barcelona'yı durdurabilirsiniz ama messi'yi asla '' diye iltifatlarda bulunulan sevimli, şirin şey.
insanoğlu daha küçük yaşlarda bu kıyaslamayı beynine yerleştirdi ama.. psikologların dediği ''çocukluğunuza inelim'' cümlesindeki 'çocukluk' aslında her şeyin özeti;
'' bak ahmet'in karnesine, hepsi pekiyi. bir tane bile iyi'si yokmuş '' dedi anne.
'' bak serpil'e sınıfın en çalışkanıymış '' dedi.
'' ayhan abin okudu doktor oldu '' dedi.
'' şu sümüklü melahat bile karnesine kırmızı kurdela '' almış dedi.
sürekli böyle şeyler söylendi. sürekli bir şeyler dendi. bunu duyan o yavrucaklar ise hem ahmet'e, hem serpil'e, hem ayhan'a hem de o sümüklü melahat'a kıl kaptı. '' of ya anne, başlıcam ahmet'e haa '' dedi. '' banane serpil'den hem o mesut'a aşık, bu yaşta erkeklerden hoşlanıyo o '' dedi... kötüledi. yediremedi onun övülmesini. onu gerdi. o sümüklü melahat da kopya çekiyor bil bunu dedi. bende mi çekeyim yani anne dedi. bi şekilde durumu kurtarmak için o kişileri hiç beğenmedi...
ve bazen de hiç konuşmadı bu çocuk.
sessiz kaldı,
sadece dinledi...
kimisi bu söylenilenleri iyi yönde değerlendi, sınıfın en çalışkanını kendine örnek aldı ve onu geçmeye uğraştı. onunla tatlı bi rekabete girip güzel ilişkiler kurdu...
kimisi ise beğeni özürlü, her bir şeye kulp takan kıskanç kişiler oldu. sınıfın en çalışkanıyla hiç muhatap dahi olmadı. olsa da sahte dostlukla oldu. içten içe hep onu kıskandı. zamanla onun başarılı olması umrunda bile olmaz hale geldi. onunla hiç konuşmadı...
tıpkı atalay demirci'yi beğenmeyen binlerce birey gibi..
adam tv ye çıkıp türkiye'yi kahkaya boğdu ama hemen yukarıda bahsi geçen kişiler böğğğ yapıp durdu. taklitçi o dedi. hiç komik değil dedi. tabi burada istisnalar kaideyi de bozmaz. zira genetik faktörler, zevk ve renkler, kafa dengi uyumu bunlarda göz ardı edilemez.
ama gel gör ki, bu böğğ yapan çoğu kişi gösterisini sonuna kadar izledi ve emin olun ki altına işercesine onlar da güldü. hatta tv nin sesini bile açtı. evde gürültü varsa susturdu. abartı olmasın gösterisinin tekrarını bile izledi...
insanoğlu tuhaftır. birini çok sevmişse rakibini de her zaman kötüler. tıpkı cem yılmaz'ı sevenlerin atalay demirci'yi beğenmemeleri gibi.
atalay demirci 2013 itibarıyla iyi bir stend-up cıdır. bel altı şakaları yapmadan bunu başarmak her baba yiğidin harcı değildir. sınıfın en çalışkan öğrencisi cem yılmaz'ı kendine örnek alarak başarılı olmuş ve yetenek sizsiniz türkiye yarışmasını kazanarak da bunu ispatlamıştır.
ve o kazandığı yetenek yarışmasında duygu sömürüsüne hiç girmemiştir.
atalay demirci 3 yaşındayken maden ocağında babasını kaybetmiştir.
atalay demirci yetimhanelerde büyümüştür.
atalay demirci 22 yaşında kanser hastalığından ( ölümden ) dönmüştür - ki bunu da hülya avşar'ın sorusu üzerine istemeden anlattı-
vs.vs.. istese bunların hepsini anlatıp kendini acındırabilir ve insanların vicdanından yararlanıp ödülü çoktan garanti edebilirdi.
fakat yapmadı.
çünkü atalay demirci iyi bir kişiliğe sahip, karakterli bir insandır.
ve unutulmasın ki;
'' gülmek kolaydır. güldürmek çok zor''
özetle; atalay zoru başardı. çoğu insan kolayı yapamadı. yapsa da çaktırmadı...
böğğ kaka,
ığğğ taklitçi,
ööff hiç komik değil..
hakkında sürekli bu şekil yorumlar yapılıyor.
insanoğlu olarak hiç bir zaman iyiyi takdir etmesini bilmedik zate. ona sürekli yakıştırmalarda bulunduk.
''messi dünyanın en iyi futbolcusudur'' dediler.
bir grup ordan bağırdı '' hayırrrrr ronaldo'nun yanında esamesi bile okunmaz '' dedi.
diğer grup '' maradona'nın tırnağı bile olamaz , milli takımda bi bok yapamıyorrrrr '' dedi.
bir diğeri '' xavi ve iniesta olmasa cacık bile olmazzzz '' dedi.
sürekli konuştular ve halen konuşmaya devam ediyolar ve hiçbir zamanda susmayacaklar.
peki messi kim?
üst üste defalarca kez dünyanın en iyi futbolcusu seçilen, sürekli gol kralı olan, tüm teknik direktörler tarafından ' barcelona'yı durdurabilirsiniz ama messi'yi asla '' diye iltifatlarda bulunulan sevimli, şirin şey.
insanoğlu daha küçük yaşlarda bu kıyaslamayı beynine yerleştirdi ama.. psikologların dediği ''çocukluğunuza inelim'' cümlesindeki 'çocukluk' aslında her şeyin özeti;
'' bak ahmet'in karnesine, hepsi pekiyi. bir tane bile iyi'si yokmuş '' dedi anne.
'' bak serpil'e sınıfın en çalışkanıymış '' dedi.
'' ayhan abin okudu doktor oldu '' dedi.
'' şu sümüklü melahat bile karnesine kırmızı kurdela '' almış dedi.
sürekli böyle şeyler söylendi. sürekli bir şeyler dendi. bunu duyan o yavrucaklar ise hem ahmet'e, hem serpil'e, hem ayhan'a hem de o sümüklü melahat'a kıl kaptı. '' of ya anne, başlıcam ahmet'e haa '' dedi. '' banane serpil'den hem o mesut'a aşık, bu yaşta erkeklerden hoşlanıyo o '' dedi... kötüledi. yediremedi onun övülmesini. onu gerdi. o sümüklü melahat da kopya çekiyor bil bunu dedi. bende mi çekeyim yani anne dedi. bi şekilde durumu kurtarmak için o kişileri hiç beğenmedi...
ve bazen de hiç konuşmadı bu çocuk.
sessiz kaldı,
sadece dinledi...
kimisi bu söylenilenleri iyi yönde değerlendi, sınıfın en çalışkanını kendine örnek aldı ve onu geçmeye uğraştı. onunla tatlı bi rekabete girip güzel ilişkiler kurdu...
kimisi ise beğeni özürlü, her bir şeye kulp takan kıskanç kişiler oldu. sınıfın en çalışkanıyla hiç muhatap dahi olmadı. olsa da sahte dostlukla oldu. içten içe hep onu kıskandı. zamanla onun başarılı olması umrunda bile olmaz hale geldi. onunla hiç konuşmadı...
tıpkı atalay demirci'yi beğenmeyen binlerce birey gibi..
adam tv ye çıkıp türkiye'yi kahkaya boğdu ama hemen yukarıda bahsi geçen kişiler böğğğ yapıp durdu. taklitçi o dedi. hiç komik değil dedi. tabi burada istisnalar kaideyi de bozmaz. zira genetik faktörler, zevk ve renkler, kafa dengi uyumu bunlarda göz ardı edilemez.
ama gel gör ki, bu böğğ yapan çoğu kişi gösterisini sonuna kadar izledi ve emin olun ki altına işercesine onlar da güldü. hatta tv nin sesini bile açtı. evde gürültü varsa susturdu. abartı olmasın gösterisinin tekrarını bile izledi...
insanoğlu tuhaftır. birini çok sevmişse rakibini de her zaman kötüler. tıpkı cem yılmaz'ı sevenlerin atalay demirci'yi beğenmemeleri gibi.
atalay demirci 2013 itibarıyla iyi bir stend-up cıdır. bel altı şakaları yapmadan bunu başarmak her baba yiğidin harcı değildir. sınıfın en çalışkan öğrencisi cem yılmaz'ı kendine örnek alarak başarılı olmuş ve yetenek sizsiniz türkiye yarışmasını kazanarak da bunu ispatlamıştır.
ve o kazandığı yetenek yarışmasında duygu sömürüsüne hiç girmemiştir.
atalay demirci 3 yaşındayken maden ocağında babasını kaybetmiştir.
atalay demirci yetimhanelerde büyümüştür.
atalay demirci 22 yaşında kanser hastalığından ( ölümden ) dönmüştür - ki bunu da hülya avşar'ın sorusu üzerine istemeden anlattı-
vs.vs.. istese bunların hepsini anlatıp kendini acındırabilir ve insanların vicdanından yararlanıp ödülü çoktan garanti edebilirdi.
fakat yapmadı.
çünkü atalay demirci iyi bir kişiliğe sahip, karakterli bir insandır.
ve unutulmasın ki;
'' gülmek kolaydır. güldürmek çok zor''
özetle; atalay zoru başardı. çoğu insan kolayı yapamadı. yapsa da çaktırmadı...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar