bugün

saffet anibal

“Hiç okula gitmedim” diyor Saffet Anibal ve hemen şunu ekliyor:
“Ama herkesten çok hesabım, kitabım var...”
http://haberkibris.com/4af3b343-2011_10_22.html
© copyright 2005 - 2026