bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi3
- öldükten sonra bana ne olacak5
- sözlüğün kırbacı3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız7
- imamoğlu sağcıların kendini solcu diye satmasıdır2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi3
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- arşivlenmesi gereken resimler2
- cristiano ronaldo'nun gençleşmesi2
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı3
- erkekler neden erken ölür4
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- içtim şarabı13
- drone uçurmanın yasak olduğu ülke2
- kadir inanır22
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- her insanın bir cini olması8
- sophia osako3
- şafak çak4
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- tamar tanrıyar2
- 1 kilometrelik gökdelen2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek7
- owner of a lonely heart2
- enjoy im vaccinated3
- her kadın güzeldir3
- kemalist dünya24
- günün şiiri6
- aşure yapan sözlük kızları7
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- cilveli dişi yazar botu2
- ellerim bos gonlum hos2
- genç görünmeye çalışmak3
- true'nun çaylak olması16
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- velvet28
- düşün ki o bunu okuyor16
- çok güzel ama manyak kadın7
- venezuella depremi3
- mustafa kemal atatürk7
farklı farklı insan var hayatta uzunu kısası güzeli çirkini şişmanı zayıfı siyahı beyazı sarısı esmeri... peki insanların bu kadar farklı yaratılmasının sebebi nedir? farklı yaratılmasaydık yaşayamaz mıydık?
tabii ki farklı yaratılmamız ayırtedilmemiz açısından çok önemli. peki iki insan arasında görünüm olarak bu kadar fark olması gerekli mi?
dini yönden bakarsak duruma insanlar arasında görünüm olarak bir üstünlük durumunun olması bir şeyi değiştirmez. çünkü üstünlük takvadadır.
peki üstünlük takvada ise neden Yusuf peygamber güzelliğiyle övülür? tanrı diğer tüm insanları güzel yaratmadı mı yada tanrı yarattıkları arasından bazılarını daha mı çok beğeniyor?
kimilerine göre kumar gibi bir şey bu genlerinden ne gelirse şansına tanrı sadece ruhu üflüyor.
peki tanrı beni neden başka bir bedene üflemedi de bu bedene üfledi?
'imtihan' kelimesi çıkıyor karşımıza.islamda sıkça yapılan bir şey, bir soruya o kadar sığ bir cevap verirsiniz ki insanların karşıt görüş bildirmesine imkan tanımazsınız.
evet tanrı beni çirkin yarattı. Çünkü biliyor, benim sorgulayacağımı,isyan edeceğimi, kendimden nefret edeceğimi... beni sınıyor tanrı.
her şeyi kabullendiğimize göre başka bir konuya geçebiliriz. tanrı kaderimizi çizmez bizim tercihlerimiz yani hür irademiz belirlerdi kaderimizi.
O zaman soruyorum fiziksel görünüşümün hiç mi etkisi yok kaderim üzerinde?
1.50 byunda kaç tane basketbolcu var. çok çirkin kaç tane şarkıcı,manken ya da oyuncu var?
kaderimize hiç müdehalede bulunmayan tanrı fiziksel görüntümüz üzerinden kaderimizi çizmiş olmuyor mu?
sadece bir imtihan vesilesi olan görünümümüz aslında gideceğimiz yolu da belirlemiyor mu?
erken edit: yazım hatalarını gözardı etmeniz temennisiyle.
tabii ki farklı yaratılmamız ayırtedilmemiz açısından çok önemli. peki iki insan arasında görünüm olarak bu kadar fark olması gerekli mi?
dini yönden bakarsak duruma insanlar arasında görünüm olarak bir üstünlük durumunun olması bir şeyi değiştirmez. çünkü üstünlük takvadadır.
peki üstünlük takvada ise neden Yusuf peygamber güzelliğiyle övülür? tanrı diğer tüm insanları güzel yaratmadı mı yada tanrı yarattıkları arasından bazılarını daha mı çok beğeniyor?
kimilerine göre kumar gibi bir şey bu genlerinden ne gelirse şansına tanrı sadece ruhu üflüyor.
peki tanrı beni neden başka bir bedene üflemedi de bu bedene üfledi?
'imtihan' kelimesi çıkıyor karşımıza.islamda sıkça yapılan bir şey, bir soruya o kadar sığ bir cevap verirsiniz ki insanların karşıt görüş bildirmesine imkan tanımazsınız.
evet tanrı beni çirkin yarattı. Çünkü biliyor, benim sorgulayacağımı,isyan edeceğimi, kendimden nefret edeceğimi... beni sınıyor tanrı.
her şeyi kabullendiğimize göre başka bir konuya geçebiliriz. tanrı kaderimizi çizmez bizim tercihlerimiz yani hür irademiz belirlerdi kaderimizi.
O zaman soruyorum fiziksel görünüşümün hiç mi etkisi yok kaderim üzerinde?
1.50 byunda kaç tane basketbolcu var. çok çirkin kaç tane şarkıcı,manken ya da oyuncu var?
kaderimize hiç müdehalede bulunmayan tanrı fiziksel görüntümüz üzerinden kaderimizi çizmiş olmuyor mu?
sadece bir imtihan vesilesi olan görünümümüz aslında gideceğimiz yolu da belirlemiyor mu?
erken edit: yazım hatalarını gözardı etmeniz temennisiyle.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar