bugün

tayyip erdoğan ın ülkesinde yaşamaktan onur duymak

yazdım yazdım sildim, yazdıklarım duygularıma tercüman olamadı maalesef. bu, sefil bir onur duyma sebebidir bence. onur duymak istiyorsan yaşadığın yerden, memleketine sahip çık, emeğine sahip çık, bu en büyük onur vesilesidir...
© copyright 2005 - 2026