bugün

koministimam

(#18306961)

(#18305762)

(#18305734)
evlat anlaşılan bu hükümete kafayı takmışsın. muhalefet iyidir, ülke yararınadır.

************************************************************************************

ben gelenekselci adamım hacu, bunca şeyi bir anda silip de yeni tasarıma falan geçemem.
kaloriferli evi de sevmedim ben zaten oldum olası, hala daha soba yakarım evimde hacu

****************************************************************************************
bir zahmet editleyin inandırıcılığınız artar.
© copyright 2005 - 2026