ateist cenazesi

cami, kilise, havra veya herhangi başka bir ibadethaneden kalkmaması gereken cenazedir. Ayrıca müslüman veya herhangi başka bir dinin mezarlığına da gömülmemelidir.

Edit : Affınıza sığınarak soruyorum. Bu entry 3 tane eksi oy almış. Şimdi Bunu eksileyenlerin inanan insalar ( herhangi bir dine) olduğunu zannetmiyorum. Çünkü onlarla ilgili bir şey yok. Eğere ateistler eksilediyse söylediğimde ne kötülük var, Hiç bir dine inanmıyorsun ki, cenazenin bir ibadethaneden mi kalkmasını istiyorsun, ben ateist olsam müslüman mezarlığına gömülmekte istemem, kapısında ayet var en başta, her tarafında kuran okunuyor. Arkadaşlarım mezarıma gelip mezarıma alkol falan dökmek gibi bir eylem yapamaz mesela, ya da şarkı söyleyemez mezarımın başında dayak yerler. Benim burada bahsettiğim, inanmayanlar için ayrı bir mezarlık olması idi. KEsinlikle taraflı, alay eden ya da kötüleyici bir entry değildi. SAdece olması gerekeni yazdım. bir ateistin dini kurallarla cenazsinin kalkması hem inanları hem de o ateisti ve ateistin çevresini rahatsız edecektir.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026