öğretmenliğin aslında abartılmış bir iş olması

yanlış tespittir. öğretmenler en çok acıdığım insanlardır. tahtada bi saat ders anlatıp seni hiç dinlemeyenlerin olması, saygısızlıkta hat safhaya ulaşmış öğrencilerle uğraşmak, cahil bilgisiz kro velilerle uğraşmak çok zor iş olsa gerek. bence 2 değil en az 5 bin tl almalılar. tabi türkiye gibi sikten bi ülkede öğretmenlere yeterince değer verilmemesi gayet doğal.
© copyright 2005 - 2026