bugün

kaju

geçenlerde bolu otobanı üzerinde bir tesiste kilosunu 50 tl den gördüm. yok artık demek istiyorum tamam seviyorum da. bu kadar da sevginin ızdarıbı olmamalı.
© copyright 2005 - 2026