bugün
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- dünya12
- insan5
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- genç olmanın en güzel yanı6
- almanya6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- genç görünmeye çalışmak7
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- amerika birleşik devletleri7
- gitme diye yalvarmak6
- portekiz5
- kolombiya4
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- eski eşle tekrar evlenmek4
- opel frontera2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 19 yaşında kızla yatmak3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- iran2
- x in memeleri3
- içtim şarabı13
- kadir inanır22
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- uludağ sözlüğün boşalması3
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- öldükten sonra bana ne olacak5
- özbekistan4
- kemalist dünya24
- 33 yaşında olmak3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- ilgi manyağı3
- arşivlenmesi gereken resimler3
- her insanın bir cini olması8
- panama3
- hırvatistan3
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
öncelikle film olarak da kötüdür. süper ajan artık süperlikte doruk noktasına ulaşmıştır. bundan sonrası spoiler;
--spoiler--
''haritayı çıkar yarı çapı 3 km olacak şekilde çember çiz, bir tane daha çiz... kesişti mi? bir tane daha çiz. kesişti mi. heh tamam oradayız. bomba at.. hah duydum buradayız...'' kısımlarında bildiğin kahkaha attım artık. bu filme iyi film olmuş diyenle zaten sinema filan konuşamam ben o ayrı ama ''film kötü tamam da istanbul' u o kadar kötülememişler yahu'' diyenler var bir de. bak film iyi diyeni anlarım, o zaten sinemadan, sinema dilinden anlamıyor belli ki ama filmin vasat olduğunu, klişelerle dolu olduğunu kabul edip üzerine 'ya istanbul kötülenmemiş ki, adam mecbur mu polis arabası olarak son model araba kullanmaya, bütçesi var oğlum bu işin'' gibi zırvalayanları hiç anlamıyorum. ulan çekimleri 1 seneye yakın süren büyük bütçeli bir amerikan filminin kumanya bütçesi zaten 1 milyon dolar civarındadır. adamlar aynı sahnede bir jeepi harcadılar sorun yok, polis arabasını albea yapmak mı bütçeyi sarsacak. ayrıca iddia ediyorum bu adamların o murat 131' ler için ayırdığı bütçe daha fazladır. çünkü bu adamlar gidip tofas a deseler bize albea verin, filmde patlatacağız tofaş alın 4 5 tane derdi. tüm dünyada bedava reklam sonuçta. ama murat 131' i arasan bulamazsın arkadaşım. yeniden mi sipariş ettiniz yoksa hurdacıdan alıp modifiye mi ettiniz cidden merak içerisindeyim.
daha önce de söyledim. evet bu filmi kültür bakanlığı çekmiyor, dolayısıyla adam istanbul' u tanıtmak zorunda değil ama olmadığı şekliyle niye gösteiyorsun lan? olduğu gibi göster. tamam yönetmenin yaratmak istediği karanlık atmosfere de saygım var o da kabul, tamam ülkenin müslüman ülke olduğunu da kara çarşaf ve ezanla vurguladın, kaldı ki ben ezandan utanmam zaten o da kabul(iyi niyetin sınırlarındayım şu an) ama o polis arabaları için yönetmenin kötü niyetli olmasından başka hiçbir açıklamayı kabul ettiremez kimse bana. istanbul' un suç şehri gibi gösterilmesini, çatılarda bomba ata ata gezebileceğiniz(yani güvenlik sorunu yaşayan bir şehir olduğu) izlenimini yaratmasını filan geçtim hadi onlar zaten altta alta verilmeye çalışılan mesajlar. dolayısıyla bütçe ayırmak zorunda değiller abi diyen bir malla sahnelerin altında yatan mesajları tartışmaya gerek bile görmüyorum ben. direk gözümüze sokulan olayı soruyorum. murat 131 ne lan?
--spoiler--
--spoiler--
''haritayı çıkar yarı çapı 3 km olacak şekilde çember çiz, bir tane daha çiz... kesişti mi? bir tane daha çiz. kesişti mi. heh tamam oradayız. bomba at.. hah duydum buradayız...'' kısımlarında bildiğin kahkaha attım artık. bu filme iyi film olmuş diyenle zaten sinema filan konuşamam ben o ayrı ama ''film kötü tamam da istanbul' u o kadar kötülememişler yahu'' diyenler var bir de. bak film iyi diyeni anlarım, o zaten sinemadan, sinema dilinden anlamıyor belli ki ama filmin vasat olduğunu, klişelerle dolu olduğunu kabul edip üzerine 'ya istanbul kötülenmemiş ki, adam mecbur mu polis arabası olarak son model araba kullanmaya, bütçesi var oğlum bu işin'' gibi zırvalayanları hiç anlamıyorum. ulan çekimleri 1 seneye yakın süren büyük bütçeli bir amerikan filminin kumanya bütçesi zaten 1 milyon dolar civarındadır. adamlar aynı sahnede bir jeepi harcadılar sorun yok, polis arabasını albea yapmak mı bütçeyi sarsacak. ayrıca iddia ediyorum bu adamların o murat 131' ler için ayırdığı bütçe daha fazladır. çünkü bu adamlar gidip tofas a deseler bize albea verin, filmde patlatacağız tofaş alın 4 5 tane derdi. tüm dünyada bedava reklam sonuçta. ama murat 131' i arasan bulamazsın arkadaşım. yeniden mi sipariş ettiniz yoksa hurdacıdan alıp modifiye mi ettiniz cidden merak içerisindeyim.
daha önce de söyledim. evet bu filmi kültür bakanlığı çekmiyor, dolayısıyla adam istanbul' u tanıtmak zorunda değil ama olmadığı şekliyle niye gösteiyorsun lan? olduğu gibi göster. tamam yönetmenin yaratmak istediği karanlık atmosfere de saygım var o da kabul, tamam ülkenin müslüman ülke olduğunu da kara çarşaf ve ezanla vurguladın, kaldı ki ben ezandan utanmam zaten o da kabul(iyi niyetin sınırlarındayım şu an) ama o polis arabaları için yönetmenin kötü niyetli olmasından başka hiçbir açıklamayı kabul ettiremez kimse bana. istanbul' un suç şehri gibi gösterilmesini, çatılarda bomba ata ata gezebileceğiniz(yani güvenlik sorunu yaşayan bir şehir olduğu) izlenimini yaratmasını filan geçtim hadi onlar zaten altta alta verilmeye çalışılan mesajlar. dolayısıyla bütçe ayırmak zorunda değiller abi diyen bir malla sahnelerin altında yatan mesajları tartışmaya gerek bile görmüyorum ben. direk gözümüze sokulan olayı soruyorum. murat 131 ne lan?
--spoiler--
Gündemdeki Haberler