bugün

tantum

seneler evvel, sesler duymama sebep olmuştur. (20 tane attım)

boğuk bir sesti, hani şarkıları yavaşlatınca çıkan o boğuk ses varya; işte o.

- merhaba
+ (ananı sikim o neydi lan)
- duymamazlıktan gelme (ses daha da boğuklaşır)
+ (ulan bir daha tantum alırsam, götümü tüm afrikalılar siksin)

kısacası kullanmayın. o sesler çok korkutucu. ne diyecekleri belli olmuyor ve bir anda insanın ödünü patlatır gibi çıkıyorlar.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026