bugün

david ospina

bir kez daha entry sildirecektir.*
http://www.haber1903.com/...-ibre_ospinaya_dondu.html

ayrıca;

--spoiler--
erdem ulus,@erdemulus
Beşiktaş yönetimi Kolombiyalı için inatla bastırıyor. Ospina da menajerlerine müdahele etti. "Ben Beşiktas ile anlaştım sorun çıkarmayın"
--spoiler--
© copyright 2005 - 2026