bugün
- içtim şarabı13
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi9
- insanın geçmişinin karanlık olması6
- aşure yapan sözlük kızları7
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet18
- kadir inanır22
- görücü usulü2
- kezoya baka baka yağlarını eritmek2
- rakı sevmemek6
- bioloji2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- cevcet2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- sözlükteki gizli düşmanım6
- hayattaki şans seviyeniz4
- hesabı gizliye almak3
- yagmurcu3
- kemalist dünya24
- her insanın bir cini olması5
- çok güzel ama manyak kadın7
- anın görüntüsü20
- mustafa kemal atatürk7
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
- kaşar5
- osurdum3
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- üniversitelerin gereksiz olması16
- içinden canavar çıkan insan4
- ye kürküm ye2
- aylık 394 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- beni seven var mıdır2
- true'nun çaylak olması16
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- barış alper yılmaz2
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü4
- pkk lı doktorlar2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- hırt4
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek2
- gizem3
- brad pitt ve edward norton'un türkiye abd maçını i2
resmi facebook ve twitter sayfalarında beşiktaşla ilgili yazılarını gördüğümüz kaleci.
hatta şöyle demiş; Ahora aprender turco!!! (türkçe öğreniyorum!)
bu da twitter hesabı; https://twitter.com/davidosp1na
şimdi ben bu adamın videolarını falan izledim ama hiç yazmadım hakkında. neden? çünkü netleşsin istedim, sazan.avi olmasın istedim.
bu adam genç, iyi reflekslere sahip ama en önemlisi topu oyuna harika bir şekilde sokabiliyor. bu da beşiktaş'ın oscar cordoba'dan beri bulamadığı bir nitelik. türkiye'nin gelmiş geçmiş en iyi kalecilerinden rüştü reçber'in bile topu sürekli taca attığını düşünürsek kendisi rahatlıkla orta sahada oynayacak yeteneğe sahip bu konuda.
https://www.youtube.com/watch?v=fCvcrDGrLJI
degajlara dikkat,adam tam bir çılgın.
ha bir de 'madem çok iyi kaleciydi neden diğer ülke takımlarını geçtim, marseille, lyon gibi takımlar almadı?' diyenler var. e kardeşim lyon'un kalecisi hugo lloris, marsilya'nın steve mandanda , psg'nin salvatore sirigu, e zaten diğer takımların da ekonomik durumu aman aman değil. ha bir de guillermo ochoa örneği var. adam fifa'nın kapağında yer aldı, meksika milli takım kalesini koruyor yıllardır, herkes iyi kaleci olduğunu biliyor ama kimse almadı da fransa'nın vasat takımı ajaccio aldı.
son olarak kendisinin referansının oscar cordoba olduğunu belirtelim. bu bile yeter. ben cordoba'nın önerdiği kaleciyi gözüm kapalı alırım arkadaş.
beşiktaş'a yararlı olması dileğiyle, kendisi çok sempatik bir adam ayrıca, bol bol ispanyolca twit atarım artık kendisine.*
hatta şöyle demiş; Ahora aprender turco!!! (türkçe öğreniyorum!)
bu da twitter hesabı; https://twitter.com/davidosp1na
şimdi ben bu adamın videolarını falan izledim ama hiç yazmadım hakkında. neden? çünkü netleşsin istedim, sazan.avi olmasın istedim.
bu adam genç, iyi reflekslere sahip ama en önemlisi topu oyuna harika bir şekilde sokabiliyor. bu da beşiktaş'ın oscar cordoba'dan beri bulamadığı bir nitelik. türkiye'nin gelmiş geçmiş en iyi kalecilerinden rüştü reçber'in bile topu sürekli taca attığını düşünürsek kendisi rahatlıkla orta sahada oynayacak yeteneğe sahip bu konuda.
https://www.youtube.com/watch?v=fCvcrDGrLJI
degajlara dikkat,adam tam bir çılgın.
ha bir de 'madem çok iyi kaleciydi neden diğer ülke takımlarını geçtim, marseille, lyon gibi takımlar almadı?' diyenler var. e kardeşim lyon'un kalecisi hugo lloris, marsilya'nın steve mandanda , psg'nin salvatore sirigu, e zaten diğer takımların da ekonomik durumu aman aman değil. ha bir de guillermo ochoa örneği var. adam fifa'nın kapağında yer aldı, meksika milli takım kalesini koruyor yıllardır, herkes iyi kaleci olduğunu biliyor ama kimse almadı da fransa'nın vasat takımı ajaccio aldı.
son olarak kendisinin referansının oscar cordoba olduğunu belirtelim. bu bile yeter. ben cordoba'nın önerdiği kaleciyi gözüm kapalı alırım arkadaş.
beşiktaş'a yararlı olması dileğiyle, kendisi çok sempatik bir adam ayrıca, bol bol ispanyolca twit atarım artık kendisine.*
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar