bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı9
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler2
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- nevşehir üzümü2
- pakistan3
- azerbaycan2
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları2
- hindistan3
- düşün ki o bunu okuyor17
- dünya7
- aşure günü3
- 2026 dünya kupası22
- futbol15
- fas6
- yaşamak üzerine2
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- guyana4
- velvet13
- sözlük kızlarının vücutları15
- falıma bakmak isteyen var mı24
- japonya4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- bosna hersek3
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- kuzenin içine boşalmak14
- gülüm diyen kız10
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- anın fotoğrafı2
- yılmaz güney12
- moğolistan2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- cezayir2
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- hızlı para kazanmanın yolları4
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- ekonomi3
- kolu kıllı kız3
- bir insana inanmak2
- gün gelecek dün olacak5
- kemal kılıçdaroğlu18
- arnavutluk2
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- aşk her şeyi affeder mi4
- türk moğol kardeştir3
- ona bir şey söyle10
7 temmuz'da kpss'ye gireceğim. 24 yaşındayım ve heyecanlıyım. çünkü kaç aydır bu sınava hazırlanıyorum ve etrafımdaki bir yığın şerefsizin -ki bunların içinde yakın akrabalarım da var- saçma sapan eleştirilerine maruz kalıyorum. "bu sınavı kazanamazsan ne bok yiyeceksin? bunca yıl boşuna mı okudun? millet okumadan hatip yazmadan katip oldu, sen hala sürünüyorsun vs" ve en acısı ise bu duruma sebep olan insanların bu eleştirileri yapıyor olması.
lafı dolandırmayacağım ve ismini allah'ın adından almış olan ve ülkeye adaleti getireceğini iddia edip her an her yerde torpil yapan kul hakkı yiyen adalet ve kalkınma partisine ve onunla aynı şekilde düşünen ve herkesten daha müslüman olan abilere yani cemaate getireceğim.
evet itiraf edelim bunlar hepimizden müslüman ve takva olarak hepimizden daha çok yakınlar allah'a. bazen diyorum allah'ım en büyük günahlardan birisi olarak zikrettiğin kul hakkını neden sana en yakınmış gibi görünen insanlar yapıyor. neden alnı secdeden kalkmayan insanlar neden ağlamaktan vaaz veremeyen alimler, neden dünyanın en halis insanları olan abiler ve ablalar kul hakkına giriyorlar. neden torpil yapıyorlar. neden birisini haksız yere mutlu ederek bir başkasının dünyasını yıkıyorlar. neden allah'ım? halbuki çok kibarlar halbuki tayyip erdoğan senin ismini zikretmeden başlamıyor hiçbir konuşmasına; halbuki amerikadaki senin ismini zikrettiği her an ağlamaktan alamıyor kendisini, halbuki abiler ve ablalar beyinlerini yıkayıp uyuşturdukları gençlere esmaülhüsnayı - ki allah'ım "adl" en sevdiğim isminizdir-defaatle zikrettiriyorlar da hakkı hukuku savunmuyorlar. onlar da biliyordur mutlaka "adl" isminin anlamını.
bu kadar bilgililerken ve bu kadar iman dolu iken kalpleri (yani en azından biz öyle biliyoruz)nasıl yapabiliyorlar. bu soruların içinden çıkamadım. kurcaladıkça daraldım. ve sonunda sizin onları gerçek inananlara ya da inanmasa bile içerisinde adalet duygusu bulunan insanlara kötü örnek olarak gönderdiğinize ikna oldum. bu yazıyı yazmak yoktu aklımda. geçen bir arkadaşı durup dururken bir abi aradı. onu arkadaşımın sınıfından bir nurcu kardeşimiz yönlendirmiş. temiz çocuk arıyorlarmış aklına bizim arkadaş gelmiş. neyse uzatmayayım. telefondaki abi arkadaşıma infaz koruma memuru olmak ister misin kaç puan aldın gibi soruları sorduktan sonra arkadaşımın t.c kimlik numarasını istemiş. arkadaşıma ne yapacaksın diye sordum. "etrafımdan herkes iş güç sahibi oldu. kafam çok karışık. bu iş torpilsiz olmuyor bunu anladım. hem herkes yapıyor. hayata geç kaldık. bir tek biz kaldık bir baltaya sap olamayan." bu minvalde birkaç laf daha etti. etrafından birkaç torpille atanan adam söyledi.
evet allah'ım bunu yapan adamlar telefon edip arayan adamlar beş vakit namaz kılıyorlar. oruçlarını aksatmıyorlar. çok iyi müslümanlar ama neden kul hakkı yiyorlar. cihat yaptıklarını mı zannediyorlar allah'ım. devletin bütün kadrolarına inanan insanlar mı gelsin istiyorlar allah'ım. nerden biliyorlar kim inanıyor kim inanmıyor allah'ım. sadece onlardan torpil isteyenler mi senin kulların allah'ım. sadece torpil diye dilenen zavallılar mı allah'ım. "ayrıca bilmiyorlar mı onların sevmediği bir şeyi siz çok sevebilrsiniz." yani inanmayan bir adamın ya da başka bir şeye inanan adamın hakkı yok mu?
bizim gücümüz yetmiyor artık adle, sen adaleti sağla allah'ım. halk ilahlaştırmış bunları. kime desem bunlar torpil yapıyor kul hakkı yiyorlar diye yüce halkımız yuce türk milleti " herkes yapıyor. öncekiler daha beterdi, bunlar yine müslüman inanan adamları getiriyorlar. hem bizim falancayı filancayı da atadılar" gibi şeyler saçmalıyorlar. bir tanesi ile çok şiddetli tartıştım. gösterdim , ıspat ettim torpili. daha oy verecek misin bu haramzadelere dedim "sen iyice çıldırmışsın oğlum kim öğretiyor bunları sana "dedi. allah'ım dediğim gibi bizim gücümüz yetmiyor bunlara, bu sene o kadar insan sınava girecek ve yine torpili olan girecek bir yerlere olmayan kahredecek hayatına memleketine insanına.
iktidara gelecek olursak. yazıyı yazma sebeblerimden birisi de salih kapusuz. ismini yanlış hatırlamıyorum umarım. bu milletvekili ve faruk nafiz özak ve akp malatya milletvekili bilmem kim. bu adamların torpil yaptıkları kul hakkı yedikleri gün gibi ortadaymış allah'ım ben yeni gördüm belgeleri ve çıldırdım. halk bu kadar mı noksan adalet duygusundan. bu kadar mı rezil bir millet olduk. torpil bu kadar mı işlemiş içimize. bir insan bunları görüp nasıl kahretmez? nasıl çıldırmaz?
http://www.youtube.com/wa...yt4ui&feature=related +
şu videoda 31 çekerken annesine yakalanmış gibi şaşıran sakallı arkadaş salih kapusuz işte. videonun sonun doğru bu videoyu çeken haberciye de sitem ediyor. biz torpil yapıyoruz sen de bizi çekiyorsun yakışmıyor. ayıp buna önlem almalıyız diyor. ve bunları torpil bitti diyen başbakanın milletvekili yapıyor ve bu kağıdı artık siyasilerden bir şey beklemeyin diyen adalet bakanına sunacak.
bir diğeri malatyalı bilmem kim. bu herif zannımca sağa sola torpil yaparım hevesiyle vekil olmuş. ve hatta iddia ediyorum ilk torpilinde müthiş heyecanlanmıştır. yazdığı kağıda bakıp sevinmiştir. kağıda bakıp gülümsemiştir müthiş bir şey başarmış bir çocuk gibi.
http://twitpic.com/2mfek0
,
diğer torpil belgesinde ise bakan davutoğlu ve nafiz özak'ın adlarını görüyoruz. siz de şaşırdınız değil mi allah'ım davutoğlu ak pak tertemiz bir adam. bu konuda hala bir şey diyemeyiz neticede ne cevap verdiğini bilemiyoruz özak'a. ama aynı partideler ve özak zannımca yapmayacağı bir şeyi davutoğlu'ndan isteyecek kadar densiz biri değildir.
http://www.antigazete.com...r_detay.php?haber_no=6081
evet bu adamlar hala ülkemizde saygı görüyorlar. hala gittikleri yerlerde kalabalıklar ağızlarından salyalar akıtarak sizden çok bunlara tapıyorlar allah'ım. bizim gücümüz yetmiyor artık mütegallibeye allah'ım siz bir şeyler yapar mısınız?
lafı dolandırmayacağım ve ismini allah'ın adından almış olan ve ülkeye adaleti getireceğini iddia edip her an her yerde torpil yapan kul hakkı yiyen adalet ve kalkınma partisine ve onunla aynı şekilde düşünen ve herkesten daha müslüman olan abilere yani cemaate getireceğim.
evet itiraf edelim bunlar hepimizden müslüman ve takva olarak hepimizden daha çok yakınlar allah'a. bazen diyorum allah'ım en büyük günahlardan birisi olarak zikrettiğin kul hakkını neden sana en yakınmış gibi görünen insanlar yapıyor. neden alnı secdeden kalkmayan insanlar neden ağlamaktan vaaz veremeyen alimler, neden dünyanın en halis insanları olan abiler ve ablalar kul hakkına giriyorlar. neden torpil yapıyorlar. neden birisini haksız yere mutlu ederek bir başkasının dünyasını yıkıyorlar. neden allah'ım? halbuki çok kibarlar halbuki tayyip erdoğan senin ismini zikretmeden başlamıyor hiçbir konuşmasına; halbuki amerikadaki senin ismini zikrettiği her an ağlamaktan alamıyor kendisini, halbuki abiler ve ablalar beyinlerini yıkayıp uyuşturdukları gençlere esmaülhüsnayı - ki allah'ım "adl" en sevdiğim isminizdir-defaatle zikrettiriyorlar da hakkı hukuku savunmuyorlar. onlar da biliyordur mutlaka "adl" isminin anlamını.
bu kadar bilgililerken ve bu kadar iman dolu iken kalpleri (yani en azından biz öyle biliyoruz)nasıl yapabiliyorlar. bu soruların içinden çıkamadım. kurcaladıkça daraldım. ve sonunda sizin onları gerçek inananlara ya da inanmasa bile içerisinde adalet duygusu bulunan insanlara kötü örnek olarak gönderdiğinize ikna oldum. bu yazıyı yazmak yoktu aklımda. geçen bir arkadaşı durup dururken bir abi aradı. onu arkadaşımın sınıfından bir nurcu kardeşimiz yönlendirmiş. temiz çocuk arıyorlarmış aklına bizim arkadaş gelmiş. neyse uzatmayayım. telefondaki abi arkadaşıma infaz koruma memuru olmak ister misin kaç puan aldın gibi soruları sorduktan sonra arkadaşımın t.c kimlik numarasını istemiş. arkadaşıma ne yapacaksın diye sordum. "etrafımdan herkes iş güç sahibi oldu. kafam çok karışık. bu iş torpilsiz olmuyor bunu anladım. hem herkes yapıyor. hayata geç kaldık. bir tek biz kaldık bir baltaya sap olamayan." bu minvalde birkaç laf daha etti. etrafından birkaç torpille atanan adam söyledi.
evet allah'ım bunu yapan adamlar telefon edip arayan adamlar beş vakit namaz kılıyorlar. oruçlarını aksatmıyorlar. çok iyi müslümanlar ama neden kul hakkı yiyorlar. cihat yaptıklarını mı zannediyorlar allah'ım. devletin bütün kadrolarına inanan insanlar mı gelsin istiyorlar allah'ım. nerden biliyorlar kim inanıyor kim inanmıyor allah'ım. sadece onlardan torpil isteyenler mi senin kulların allah'ım. sadece torpil diye dilenen zavallılar mı allah'ım. "ayrıca bilmiyorlar mı onların sevmediği bir şeyi siz çok sevebilrsiniz." yani inanmayan bir adamın ya da başka bir şeye inanan adamın hakkı yok mu?
bizim gücümüz yetmiyor artık adle, sen adaleti sağla allah'ım. halk ilahlaştırmış bunları. kime desem bunlar torpil yapıyor kul hakkı yiyorlar diye yüce halkımız yuce türk milleti " herkes yapıyor. öncekiler daha beterdi, bunlar yine müslüman inanan adamları getiriyorlar. hem bizim falancayı filancayı da atadılar" gibi şeyler saçmalıyorlar. bir tanesi ile çok şiddetli tartıştım. gösterdim , ıspat ettim torpili. daha oy verecek misin bu haramzadelere dedim "sen iyice çıldırmışsın oğlum kim öğretiyor bunları sana "dedi. allah'ım dediğim gibi bizim gücümüz yetmiyor bunlara, bu sene o kadar insan sınava girecek ve yine torpili olan girecek bir yerlere olmayan kahredecek hayatına memleketine insanına.
iktidara gelecek olursak. yazıyı yazma sebeblerimden birisi de salih kapusuz. ismini yanlış hatırlamıyorum umarım. bu milletvekili ve faruk nafiz özak ve akp malatya milletvekili bilmem kim. bu adamların torpil yaptıkları kul hakkı yedikleri gün gibi ortadaymış allah'ım ben yeni gördüm belgeleri ve çıldırdım. halk bu kadar mı noksan adalet duygusundan. bu kadar mı rezil bir millet olduk. torpil bu kadar mı işlemiş içimize. bir insan bunları görüp nasıl kahretmez? nasıl çıldırmaz?
http://www.youtube.com/wa...yt4ui&feature=related +
şu videoda 31 çekerken annesine yakalanmış gibi şaşıran sakallı arkadaş salih kapusuz işte. videonun sonun doğru bu videoyu çeken haberciye de sitem ediyor. biz torpil yapıyoruz sen de bizi çekiyorsun yakışmıyor. ayıp buna önlem almalıyız diyor. ve bunları torpil bitti diyen başbakanın milletvekili yapıyor ve bu kağıdı artık siyasilerden bir şey beklemeyin diyen adalet bakanına sunacak.
bir diğeri malatyalı bilmem kim. bu herif zannımca sağa sola torpil yaparım hevesiyle vekil olmuş. ve hatta iddia ediyorum ilk torpilinde müthiş heyecanlanmıştır. yazdığı kağıda bakıp sevinmiştir. kağıda bakıp gülümsemiştir müthiş bir şey başarmış bir çocuk gibi.
http://twitpic.com/2mfek0
,
diğer torpil belgesinde ise bakan davutoğlu ve nafiz özak'ın adlarını görüyoruz. siz de şaşırdınız değil mi allah'ım davutoğlu ak pak tertemiz bir adam. bu konuda hala bir şey diyemeyiz neticede ne cevap verdiğini bilemiyoruz özak'a. ama aynı partideler ve özak zannımca yapmayacağı bir şeyi davutoğlu'ndan isteyecek kadar densiz biri değildir.
http://www.antigazete.com...r_detay.php?haber_no=6081
evet bu adamlar hala ülkemizde saygı görüyorlar. hala gittikleri yerlerde kalabalıklar ağızlarından salyalar akıtarak sizden çok bunlara tapıyorlar allah'ım. bizim gücümüz yetmiyor artık mütegallibeye allah'ım siz bir şeyler yapar mısınız?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar