bugün
- akp'ye katılan belediye başkanları8
- yazarların imza parfümleri7
- devlet gücü4
- bir insanı sevmek9
- insan5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı12
- m r e r e c t o4
- mutluluğun fark edilmemesi6
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı2
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- ibadet3
- anlamak3
- 2026 dünya kupası22
- my number one3
- kıskanmak2
- karsan jest2
- duygusal yankı2
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- oyuncu koltugu2
- kılıçdaroğlu tipi louserlık4
- yazarların saç şekillendirme taktikleri4
- naruto dayi3
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması5
- 25 haziran 2026 venezuela depremi3
- ameliyat olmak8
- haitinin gol atmış olması3
- dil3
- düşün ki o bunu okuyor16
- futbol16
- dünya8
- berhan şimşek2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- falıma bakmak isteyen var mı24
- velvet13
- sözlük kızlarının vücutları15
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- kuzenin içine boşalmak14
- kolu kıllı kız4
- fazla kilo2
- yılmaz güney12
- gülüm diyen kız10
- pakistan3
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- hindistan3
- guyana4
- egay sucukcu8
- fas6
- kemal kılıçdaroğlu18
#15643721 nolu entrysinde "nikahsız kendini düzdüren kadın" tabiri ile beni benden almıştır. büyük ihtimalle evlenip karıcığım dediğin kadınla olan ilişkini "nikahlı şekilde düzdüğüm kadın" olarak tanımlıyordur. değişik hayatlar tabi, çevresi de kendine göredir, mideleri kaldırıyordur, beni ilgilendirmez.
fakat sezaryenin askeri etkiyle birlikte %50'lere çıktığını ve bu şekilde ancak 2,3 kere doğum yapılabileceği için nüfusumuzun artmasının engellendiğini söylemiş:
1) sezaryen olan bir kadın her doğumunu sezaryen olarak yapmıştır diye bir şey yok, sağlık durumunun gerektirdiği bir seçenektir bu.
2) ülkenin değil %50'si %100'ü de 2,3 çocuk yapsa o nüfus zaten azalmaz.
3)nüfus artışı her zaman iyi bir şey değildir, gelişmemiş toplumlarda ucuz işçiliği arttırır. senin baban insan emeği üzerinden kazanan birisi ise desteklemen doğaldır tabi.
4)Türkiyenin zaten hiç bir dönem azalmamıştır. uzayda mı yaşıyorsun sen?
ayriyetten doğan insan lan, sen kafanda nüfus artışı istiyorsun diye yeni hayatlar mı oluşmak zorunda. her aile çocuğunun nasıl doğacağının kararını verebilir. kuluçka makinesi mi lan bu.
fakat sezaryenin askeri etkiyle birlikte %50'lere çıktığını ve bu şekilde ancak 2,3 kere doğum yapılabileceği için nüfusumuzun artmasının engellendiğini söylemiş:
1) sezaryen olan bir kadın her doğumunu sezaryen olarak yapmıştır diye bir şey yok, sağlık durumunun gerektirdiği bir seçenektir bu.
2) ülkenin değil %50'si %100'ü de 2,3 çocuk yapsa o nüfus zaten azalmaz.
3)nüfus artışı her zaman iyi bir şey değildir, gelişmemiş toplumlarda ucuz işçiliği arttırır. senin baban insan emeği üzerinden kazanan birisi ise desteklemen doğaldır tabi.
4)Türkiyenin zaten hiç bir dönem azalmamıştır. uzayda mı yaşıyorsun sen?
ayriyetten doğan insan lan, sen kafanda nüfus artışı istiyorsun diye yeni hayatlar mı oluşmak zorunda. her aile çocuğunun nasıl doğacağının kararını verebilir. kuluçka makinesi mi lan bu.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar