bugün

ateist

saygı duyduğum insanlardır. fakat hala kafama oturmayan bazı şeyler var. ilk insan nasıl olmuş? karanlık çağ dediğimiz zamanlarda nasıl dinazorlarla yaşamış nasıl hayatta kalmışlar. veya koskoca evrenin muhteşemliğini düşündüğümüzde nasıl böyle bir tesadüf olabilir? kafam almıyor açıkcası.
© copyright 2005 - 2026