bugün

telegol

rıdvan dilmen'in, mehmet ali aydınlar ile 5-6 kez yüz yüze 5-6 kez telefonla görüştüğünü itiraf ettiği programdır.

aga benim merak ettiğim soru şu;

rıdvan dilmen bu işin içinde neden bu kadar aktif rol oynuyor veya buna çanak tutuluyor?

mesele eski futbolcu ve taraftar olmaksa, müjdat niye yok toni şumayer nerde?

edit: az önce serhat şöyle bir soru sordu,

'aziz yıldırım daha önce seni adının karıştığı başka bir olaydan kurtarmış,sende bunun karşılığı olarak bu kadar mücadele ediyormuşsun ?

hoca durur mu yapıştırmış hemen cevabı' yok öyle bir şey'..
© copyright 2005 - 2026