bugün

ourlawisliberty

iyi müziği idrak edebilen ve bilen ve hatta seven, bunun yanısıra çoğunluğun aksine (yorucu olsa dahi)sorgulama ve düşünme eğiliminde, üstüne üstük sıkılıp trollük de yapmayan, dolayısı ile uludağ sözlükte ne aradığını merak ettiğim iyi yazar.

edit: işin kötü tarafı paul*'cu olması. koskoca revolver'da* en sevdiği iki şarkı eleanor rigby ve for no one olan biri.

edit2: paul'cu değil. özel bi durum sanırım bu.
© copyright 2005 - 2026