bugün

açıköğretimde hiç mühendislik bölümü olmaması

açıköğretim tıp fakültesi neden yoksa o yüzden açıköğretimde mühendislik de olmaz diyecektim ama kendi okul hayatımı düşününce ben de bir nevi açıköğretim okuduğumu fark ettim. olabilirmiş aslında. cidden neden yok?
© copyright 2005 - 2026