bugün

sözlük yazarlarının itirafları

pedere rest çekip verdiği parayı almadım.aramızın bozulduğuna mı yanayım, beş parasız ortalıklarda dolaşamamamı yanayım.celal tan ve ailesinin aşırı acıklı hikayesinin söyleşisine gidemiyorum.gideydim eyiydi.
aklıma konuyu özetleyen bir şarkı geldi,son pişmanlık neye yarar,her şeyin bedeli var...*
© copyright 2005 - 2026