bugün
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- evlilikteki en büyük sorun4
- bugün de meme atan olmaması5
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- olduğundan genç göstermek10
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- köyde gece tuvalete gitmek7
- sözlük kadınları5
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- ez te hezdikim6
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- üniversite sınavına geç kalmak7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- alevilerde muhammed ismi5
- balkonu camla kaplatmak7
- bir gün ölecek olmak7
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- istanbul6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- 22 haziran 20262
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- milli takımımızın balonu patladı7
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- paris te son tango2
- 2026 dünya kupası14
- yazarların en sevdiği meyve9
- opel omega b2
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- futbol12
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- güne bir şarkı bırak18
- pornoyu bırakmak5
- red bull2
- sigaranın içinde 4 bin çeşit zehir olması2
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi2
- yenidünya2
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- asosyal olmanın sebepleri7
ömrü hayatımda duyduğum en anlamlı söz oldu bu. ilginç bir itiraf cümlesiydi..
ağlaya ağlaya yazıyorum bunları...
deprem olur olmaz van'a kazak, bot, mont gibi eşyalar gönderirken montun cebine "geçmiş olsun kardeşim, ben de gölcük'te senin şu an yaşadıklarını yaşadım. maddi manevi ne sıkıntın olursa bana 05xxxxxxxxx numaralı telefondan ulaşabilirsin, hiç çekinme." yazılı bir kağıt koyudum.
iki gün sonra tanımadığım bir numaradan ödemeli bir çağrı aldım. işim gereği acil bir durum olabilir endişesiyle ( doktorum )geri aradım. telefonu açtığımda '' hööööö , böğğğğğ , dosthımmmmmm , sığıllllllll yiwrüimh , ahe ahe denepere varaçere tarzı sesler duydum ve anlam veremediğim için telefonu kapattım . ardından aynı numaradan bir ödemeli çağrı daha aldım . tekrar aradığımda ses biraz daha anlaşılırdı . sanırım biri cep telefonumu ödemeli kaydetmiş ve televizyon izlerken cebinde yanlışlıkla arıyordu çünkü arkadan yüzüklerin efendisi iki kule'nin orcların surları ele geçirdiği sahnedikine benzer bir ses demeyeyim allah affetsin bir gürültü geliyordu . şartları zorlayıp söylenenleri anlamaya çalıştım. buyur kimsin , ne istiyorsun dedim ve o an ibretlik cümle ağlamama vesile oldu.
- " biji biji allhıhhhh razhih olsinn kardışş. şu anh göndirdığın qapûtla ısınıyık. tc silahklı güçlhlerine katıhlarsınnn senih vurmyacahıhkk. ''( allah razı olsun kardeşim. şu an gönderdiğin montla ısınıyorum . sana söz bir gün askere gelirsen seni vurmayacağım.) dedi . bir an kusuyor zannettim. tıbbı ilmimin heyecanı ile derin derin nefes almasını söyledim.
şok olmuş vaziyette önemli değil kardeşim ne zaman istersen dedim. bunun üstüne ikinci ibretlik cevabı aldım .
- '' devlothh bizhe bakmıyırh , köntrgh almıyırrrrr , 20 tl tc turkcell kontroeee gönderhsene kardışş . ''( devlet bize bakmıyor , kontör almıyor , 20 liralık turkcell kontör göndersene kardeşim ) dedi .
arkada çok ses olduğu düşüncesiyle artçılar mı devam ediyor arkada bir şeyler yıkılıyormuş gibi sesler duyuyorum dedim. hayatı sorgulamama neden olan , o anadolu'nun temiz ve ezilmiş halkının ibret ötesi , sırlar dünyasına konu olabilecek cevabı aldım.
- '' yohkyrur iyiyık kardşheh , dovleth yıkhlan evleriii tikrirdan yapırhmışş . bizdhe eskihh evimzhii 20 kardışş 3 ana ile yıkhtırkk. tc bize evhimixhhi sfırdann ypcakkhh ''( yok iyiyiz kardeşim , devlet yıkılan evleri tekrardan yapıyormuş , bizde eski evimizi 20 kardeş , 3 ana ile yıkıyoruz . türkiye cumhuriyeti devleti sıfırdan yapacak) dedi .
en son olarak beni van'a davet etti.
- '' cejna boraqê ardondan berfdel göröğüü dotmame ile özhgürlkçüü ve inshann hoklaronua saygulu van bdp özörkkk yönethminin düzenledüüğü tophku nihajh törnineh bekleyem. ( bayramdan sonra amca kızımla berdel gereği bdp van belediyesinin organize ettiği toplu nikah törenine beklerim ) dedi.
artık gönül rahatlı ile kaçırılma korkusu ve akrabaları hastanede elimde ölürse öldürüleceğim korkusu olmadan şark görevimi türkiye cumhuriyeti devleti hastanelerinde yapabileceğim.
teşekkürler kardeşim.
sırf bu yüzden lütfen gönderdiğiniz yardımların üstlerine değil, içlerine isminizi ve telefonunuzu yazın. her şey maddiyat değil, sadece konuşarak bile tahmin edemeyeceğiniz yardımlarınız olabilir. insan kötü anında birinin "arkandayım kardeşim" demesine her şeyden çok ihtiyaç duyar.
mesajın gerçek sahibi de, ben de herhangi bir yayın organıyla görüşmeyi düşünmüyoruz. uludağ sözlük, facebook ve twitter yeterince geniş kitlelere ulaşıyor. zaten benim amacım bu mesajı birçok insanın duymasını sağlamaktı, onu da başardığımı düşünüyorum. haber yapmak isteyen herkes sözlükte yazdığı kadarıyla yapabilir. sonuçta bu olayda önemli olan nokta kişiler değil, ana fikir. yardımla ilgili bir konu şahsi olarak konuşulmamalı. burada takma ismimizle var olduğumuz için, bir de o mesaj çok anlamlı olduğu için yazabiliyorum bunları. ama bana biri "evet opus dei bey, bu yardımı yaparken..." gibi bi cümle kurarsa utancımdan ölürüm. o yüzden kimse kusura bakmasın, bu işin röportajı falan olmaz.
kimin ne yaptığına değil, van'da kardeşimizin ne söylediğine bakalım.
emin olun ki tek ihtiyacımız bu.
edit : şu an gözlerim yaşlı yazıyorum bu satırları , imla hataları için özür dilerim.
ağlaya ağlaya yazıyorum bunları...
deprem olur olmaz van'a kazak, bot, mont gibi eşyalar gönderirken montun cebine "geçmiş olsun kardeşim, ben de gölcük'te senin şu an yaşadıklarını yaşadım. maddi manevi ne sıkıntın olursa bana 05xxxxxxxxx numaralı telefondan ulaşabilirsin, hiç çekinme." yazılı bir kağıt koyudum.
iki gün sonra tanımadığım bir numaradan ödemeli bir çağrı aldım. işim gereği acil bir durum olabilir endişesiyle ( doktorum )geri aradım. telefonu açtığımda '' hööööö , böğğğğğ , dosthımmmmmm , sığıllllllll yiwrüimh , ahe ahe denepere varaçere tarzı sesler duydum ve anlam veremediğim için telefonu kapattım . ardından aynı numaradan bir ödemeli çağrı daha aldım . tekrar aradığımda ses biraz daha anlaşılırdı . sanırım biri cep telefonumu ödemeli kaydetmiş ve televizyon izlerken cebinde yanlışlıkla arıyordu çünkü arkadan yüzüklerin efendisi iki kule'nin orcların surları ele geçirdiği sahnedikine benzer bir ses demeyeyim allah affetsin bir gürültü geliyordu . şartları zorlayıp söylenenleri anlamaya çalıştım. buyur kimsin , ne istiyorsun dedim ve o an ibretlik cümle ağlamama vesile oldu.
- " biji biji allhıhhhh razhih olsinn kardışş. şu anh göndirdığın qapûtla ısınıyık. tc silahklı güçlhlerine katıhlarsınnn senih vurmyacahıhkk. ''( allah razı olsun kardeşim. şu an gönderdiğin montla ısınıyorum . sana söz bir gün askere gelirsen seni vurmayacağım.) dedi . bir an kusuyor zannettim. tıbbı ilmimin heyecanı ile derin derin nefes almasını söyledim.
şok olmuş vaziyette önemli değil kardeşim ne zaman istersen dedim. bunun üstüne ikinci ibretlik cevabı aldım .
- '' devlothh bizhe bakmıyırh , köntrgh almıyırrrrr , 20 tl tc turkcell kontroeee gönderhsene kardışş . ''( devlet bize bakmıyor , kontör almıyor , 20 liralık turkcell kontör göndersene kardeşim ) dedi .
arkada çok ses olduğu düşüncesiyle artçılar mı devam ediyor arkada bir şeyler yıkılıyormuş gibi sesler duyuyorum dedim. hayatı sorgulamama neden olan , o anadolu'nun temiz ve ezilmiş halkının ibret ötesi , sırlar dünyasına konu olabilecek cevabı aldım.
- '' yohkyrur iyiyık kardşheh , dovleth yıkhlan evleriii tikrirdan yapırhmışş . bizdhe eskihh evimzhii 20 kardışş 3 ana ile yıkhtırkk. tc bize evhimixhhi sfırdann ypcakkhh ''( yok iyiyiz kardeşim , devlet yıkılan evleri tekrardan yapıyormuş , bizde eski evimizi 20 kardeş , 3 ana ile yıkıyoruz . türkiye cumhuriyeti devleti sıfırdan yapacak) dedi .
en son olarak beni van'a davet etti.
- '' cejna boraqê ardondan berfdel göröğüü dotmame ile özhgürlkçüü ve inshann hoklaronua saygulu van bdp özörkkk yönethminin düzenledüüğü tophku nihajh törnineh bekleyem. ( bayramdan sonra amca kızımla berdel gereği bdp van belediyesinin organize ettiği toplu nikah törenine beklerim ) dedi.
artık gönül rahatlı ile kaçırılma korkusu ve akrabaları hastanede elimde ölürse öldürüleceğim korkusu olmadan şark görevimi türkiye cumhuriyeti devleti hastanelerinde yapabileceğim.
teşekkürler kardeşim.
sırf bu yüzden lütfen gönderdiğiniz yardımların üstlerine değil, içlerine isminizi ve telefonunuzu yazın. her şey maddiyat değil, sadece konuşarak bile tahmin edemeyeceğiniz yardımlarınız olabilir. insan kötü anında birinin "arkandayım kardeşim" demesine her şeyden çok ihtiyaç duyar.
mesajın gerçek sahibi de, ben de herhangi bir yayın organıyla görüşmeyi düşünmüyoruz. uludağ sözlük, facebook ve twitter yeterince geniş kitlelere ulaşıyor. zaten benim amacım bu mesajı birçok insanın duymasını sağlamaktı, onu da başardığımı düşünüyorum. haber yapmak isteyen herkes sözlükte yazdığı kadarıyla yapabilir. sonuçta bu olayda önemli olan nokta kişiler değil, ana fikir. yardımla ilgili bir konu şahsi olarak konuşulmamalı. burada takma ismimizle var olduğumuz için, bir de o mesaj çok anlamlı olduğu için yazabiliyorum bunları. ama bana biri "evet opus dei bey, bu yardımı yaparken..." gibi bi cümle kurarsa utancımdan ölürüm. o yüzden kimse kusura bakmasın, bu işin röportajı falan olmaz.
kimin ne yaptığına değil, van'da kardeşimizin ne söylediğine bakalım.
emin olun ki tek ihtiyacımız bu.
edit : şu an gözlerim yaşlı yazıyorum bu satırları , imla hataları için özür dilerim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar