bugün

kukla

hakkımda sözlüğü terk etti falan diyenler var. olum şu sözlükte sevişmeden şurdan şuraya gitmem lan. bilin bak bunu !! ya modlar şutlar, ya da sevişirim anca öyle yani. hepimizin gayesi bu değil mi zate. ara sıra sevişebilecek bir dost kazanmak değil mi?

abazan yazar. ( tanımdı bu )
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026