bugün
- 33 yaşında olmak4
- genç görünmeye çalışmak5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- sıcaktan ağlamak4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- uludede3
- genç olmanın en güzel yanı3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- whynot2
- deniz göktaş4
- neden herkes aynı anda yürüyor2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- bir şeyin adını koyamamak2
- öldükten sonra bana ne olacak5
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek4
- hootsuite2
- türkiye9
- amerika birleşik devletleri6
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- anın görüntüsü22
- sözlüğün kırbacı3
- içtim şarabı13
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- meksikalı batman2
- 26 haziran 2026 norveç fransa maçı2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi3
- kadir inanır22
- erkekler neden erken ölür4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- her insanın bir cini olması8
- arşivlenmesi gereken resimler2
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- şafak çak4
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- kemalist dünya24
- rakı sevmemek7
- drone uçurmanın yasak olduğu ülke2
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı3
- aşure yapan sözlük kızları7
- tamar tanrıyar2
- günün şiiri6
- 1 kilometrelik gökdelen2
- enjoy im vaccinated3
- her kadın güzeldir3
- sophia osako3
- true'nun çaylak olması16
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- owner of a lonely heart2
orijinal sözleri;
fa chiaro già su quel pendio
e c'è negli alberi un fruscio
che riconosco io.
e mi ricordo la grande collina
com'era verde la vigna
e quel tacco che ho perduto io
e tu ridevi e rubavi ciliegie
le nostre labbra accese
una cosa sola si era noi.
amore mio
ero io
non pensavo mai
non volevo io nessuno
non vedevo io nessuno
come te per me nessuno
più di te per me nessuno
non c'è stato mai nessuno, no.
tu nei giorni miei
portavi un gusto che non ritrovo più
e c'eri tu
tu nei giorni miei
e da che non ci sei
non mi piaccio più,
e c'eri tu
tu nei giorni miei
io li rivivrei.
ti ricordi.
e mi ricordo la sera
che siamo usciti di strada
e nessuno si fermava mai,
la volta poi che ci ha preso la pioggia
tu ti sei tolto la giacca
e mi hai stretto forte addosso a te.
amore mio
ero io
non pensavo mai
non volevo io nessuno
non vedevo io nessuno
come te per me nessuno
più di te per me nessuno
non c'è stato mai nessuno, no
tu nei giorni miei
portavi un gusto che
non ritrovo più
e c'eri tu
tu nei giorni miei
e da che non ci sei
non mi piaccio più.
e c'eri tu
tu nei giorni miei
io li rivivrei
ma non ti trovo più.
nessuno
nessuno
nessuno
nessuno
non c'è stato mai nessuno, mai.
fa chiaro già su quel pendio
e c'è fra gli alberi un fruscio
che riconosco io.
amore mio ero io
non pensavo mai.
no
meali;
hava aydınlıktı o bayırda
ağaçlardaki o serinliği yeniden tanıyorum ben
ve hatırlıyorum o büyük tepeyi
ne kadar da yeşildi üzüm bağı
ve kaybettiğim o topuk
sen gülüyordun ve kiraz çalıyordun
dudaklarımız yanmış
sadece biz vardık
aşkım
o bendim
hiç düşünmüyordum
kimseyi istemiyordum
benim için senin gibi değil hiçkimse
senden daha iyi değil hiçkimse
senden başka olmadı hiçkimse, hayır
sen, o günlerimde
şimdi yeniden bulamadığım bir zevki getirdin
ve sen vardın
o günlerimde
ki sonrasında olmadın
artık beğenmiyorum kendimi
o günleri
tekrar yaşamak isterdim
ama bulamıyorum seni
ve sokağa çıktığımız
o akşamı hatırlıyor musun
kimse durduramıyordu bizi
yağmurun altında sen
ceketini çıkardın
ve bana sıkıca sarıldın
fa chiaro già su quel pendio
e c'è negli alberi un fruscio
che riconosco io.
e mi ricordo la grande collina
com'era verde la vigna
e quel tacco che ho perduto io
e tu ridevi e rubavi ciliegie
le nostre labbra accese
una cosa sola si era noi.
amore mio
ero io
non pensavo mai
non volevo io nessuno
non vedevo io nessuno
come te per me nessuno
più di te per me nessuno
non c'è stato mai nessuno, no.
tu nei giorni miei
portavi un gusto che non ritrovo più
e c'eri tu
tu nei giorni miei
e da che non ci sei
non mi piaccio più,
e c'eri tu
tu nei giorni miei
io li rivivrei.
ti ricordi.
e mi ricordo la sera
che siamo usciti di strada
e nessuno si fermava mai,
la volta poi che ci ha preso la pioggia
tu ti sei tolto la giacca
e mi hai stretto forte addosso a te.
amore mio
ero io
non pensavo mai
non volevo io nessuno
non vedevo io nessuno
come te per me nessuno
più di te per me nessuno
non c'è stato mai nessuno, no
tu nei giorni miei
portavi un gusto che
non ritrovo più
e c'eri tu
tu nei giorni miei
e da che non ci sei
non mi piaccio più.
e c'eri tu
tu nei giorni miei
io li rivivrei
ma non ti trovo più.
nessuno
nessuno
nessuno
nessuno
non c'è stato mai nessuno, mai.
fa chiaro già su quel pendio
e c'è fra gli alberi un fruscio
che riconosco io.
amore mio ero io
non pensavo mai.
no
meali;
hava aydınlıktı o bayırda
ağaçlardaki o serinliği yeniden tanıyorum ben
ve hatırlıyorum o büyük tepeyi
ne kadar da yeşildi üzüm bağı
ve kaybettiğim o topuk
sen gülüyordun ve kiraz çalıyordun
dudaklarımız yanmış
sadece biz vardık
aşkım
o bendim
hiç düşünmüyordum
kimseyi istemiyordum
benim için senin gibi değil hiçkimse
senden daha iyi değil hiçkimse
senden başka olmadı hiçkimse, hayır
sen, o günlerimde
şimdi yeniden bulamadığım bir zevki getirdin
ve sen vardın
o günlerimde
ki sonrasında olmadın
artık beğenmiyorum kendimi
o günleri
tekrar yaşamak isterdim
ama bulamıyorum seni
ve sokağa çıktığımız
o akşamı hatırlıyor musun
kimse durduramıyordu bizi
yağmurun altında sen
ceketini çıkardın
ve bana sıkıca sarıldın
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar