bugün

beşiktaş

kendi sütten çıkmış ak kaşık olan pezevenklerin diline düşmüş takım.

adamlar şikeci başkanlarının heykelini dikmek istiyolar onurlu hareket oluyor, biz aklanın gelin diyoruz, yaptıysak en ağır cezayı biz alalım diyoruz şerefsiz oluyoruz. afedersiniz ama sizin adalet anlayışınızı sikeyim!!!
© copyright 2005 - 2026