bugün

paul gilbert

deli dahilerdendir kendisi. çok yavşakmış gibi bir tavrı var. her türlü şebekliği yapabilir. elektro gitarın yaşayan en önemli üstadlarındandır tabii. fırlamadır, zayıftır. *

eline klasik gitarı alıp ''ben flamenkoyu pek beceremem, bilmem ama bir deneyelim'' dedikten sonra bir yardırmışlığı vardır ki unutulmaz bir videodur o bence.
© copyright 2005 - 2026