bugün

bl

anlam veremediğim "bezli" bir iletisi vardı birkaç gün önce. acep sargı bezinden mi geliyordu ? ameliyatla mı ilgiliydi ? herhalde...

evet, bÂhsedildiği gibi gerçek bir yönetici havasına sÂhip. korkutuyor insanı, bir iki mesaj atıp "abi nasılsın" diyesim var ama yok "sana ne" derse ne cevap veririm, onu düşünüyorum.*

iyi laf uzatırım ben. geçmiş olsun... * * * * *
© copyright 2005 - 2026