bugün
- ismet gurbuz 202418
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması15
- küfreden kız iticiliği6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- lise defteri7
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- beyaz otomobil satın almak15
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- yürüyüş partisi8
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- ilgi3
- en son alınan iltifat2
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- bugün de meme atan olmaması13
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- makarna süzmek5
- rabbin para vermesi4
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- göbek adınız2
- chp'deki değişimciler3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 65 şut çekip gol atamamak5
- anın görüntüsü15
- almanya5
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
aziz yıldırımın rekor kıran şekeridir.
190
220
ve en yükseği
260
ee? ölmedi hani diye izleyenler kendine sormaktadır?
öncelikle şeker yani diyabet yada vicutun yeterince pankreas beta hücrelerinden hormon salgılayamaması nedir?bilinç nezaman kapanır?normal insanda ve diyabetüs melitüs hastalarında normal aralığı nedir?
öncelikle şu devamlı yaşanan bir olaydır şekeri 500 üzeri olan herkes acile başvurmalıdır. acil ise izotonik sodyum klörür tedavisi ile başlar böylece şekeri 250-300 kadar düşürülmüş olur sonra hasta taburcu olur. vatandaşın 300 ile taburcu olduğu bir hastalık nasıl milyonların sevgilisini çocuk metobolizması misali deviriyor anlamış değilim
şeker aşırı yükselince ketoasidoz ya da nonketotik hiperozmolar koma gibi akut komplikasyonlar meydana gelir aralığı ise ortalama 500 üzeridir. mesela çok tatlı yemiş şeker hastası olmayan bir kişi şekerini ölçtüğü zaman 200 üzeri çıkabilir. toplumda bir çok insan şeker hastası olupta farkında değildir.ve bir çok şeker hastası gününü 260 üzerinde geçirebilir o an için ölmez sadece ilerleyen zamanlar için değişik komplikasyonlar meydana gelir (uzun zamanlı) penisin sertleşmemesi bulanık görme vs. kısaca aziz yıldırım kendini küçük düşürdükçe herkesi kendinden soğutmaktadır madem suçu yoksa dik durup bunu kanıtlamalıdır şekerini düzenli almalı 260 şekeri koma olarak bahane etmemelidir.
(edit:yazarlar deneyebilir şekerim 260 diyerek 112 yi arayın ters bir cevap alacağı kesindir onca insan ambulans sırası beklerken onca kişi yoğun bakım önlerinde gözlem odalarında yoğun bakım sırası beklerken şekeri 260 ile birisinin o hastanesi işgal etmesi bence terbiyesizlikten başka birşey değildir.)
190
220
ve en yükseği
260
ee? ölmedi hani diye izleyenler kendine sormaktadır?
öncelikle şeker yani diyabet yada vicutun yeterince pankreas beta hücrelerinden hormon salgılayamaması nedir?bilinç nezaman kapanır?normal insanda ve diyabetüs melitüs hastalarında normal aralığı nedir?
öncelikle şu devamlı yaşanan bir olaydır şekeri 500 üzeri olan herkes acile başvurmalıdır. acil ise izotonik sodyum klörür tedavisi ile başlar böylece şekeri 250-300 kadar düşürülmüş olur sonra hasta taburcu olur. vatandaşın 300 ile taburcu olduğu bir hastalık nasıl milyonların sevgilisini çocuk metobolizması misali deviriyor anlamış değilim
şeker aşırı yükselince ketoasidoz ya da nonketotik hiperozmolar koma gibi akut komplikasyonlar meydana gelir aralığı ise ortalama 500 üzeridir. mesela çok tatlı yemiş şeker hastası olmayan bir kişi şekerini ölçtüğü zaman 200 üzeri çıkabilir. toplumda bir çok insan şeker hastası olupta farkında değildir.ve bir çok şeker hastası gününü 260 üzerinde geçirebilir o an için ölmez sadece ilerleyen zamanlar için değişik komplikasyonlar meydana gelir (uzun zamanlı) penisin sertleşmemesi bulanık görme vs. kısaca aziz yıldırım kendini küçük düşürdükçe herkesi kendinden soğutmaktadır madem suçu yoksa dik durup bunu kanıtlamalıdır şekerini düzenli almalı 260 şekeri koma olarak bahane etmemelidir.
(edit:yazarlar deneyebilir şekerim 260 diyerek 112 yi arayın ters bir cevap alacağı kesindir onca insan ambulans sırası beklerken onca kişi yoğun bakım önlerinde gözlem odalarında yoğun bakım sırası beklerken şekeri 260 ile birisinin o hastanesi işgal etmesi bence terbiyesizlikten başka birşey değildir.)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar