bugün
- ismet gurbuz 202418
- küfreden kız iticiliği7
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar18
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- lise defteri7
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- yürüyüş partisi8
- beyaz otomobil satın almak15
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- ankara da nato zirvesi tedbirleri4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- saba makamı ile okunan ezan4
- türkiye6
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- düşük iq belirtileri5
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- göbek adınız2
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- rabbin para vermesi4
- bugün de meme atan olmaması13
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- amerika birleşik devletleri6
- almanya5
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- ilgi2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- terlikle dövmek2
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- 65 şut çekip gol atamamak5
- diş ağrısı2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
entry'ler (48)
sonu tan ile biten devletler köklü bir millet olmayıp sonradan devlet olan toplamalardır.
(bkz: çükistan)
(bkz: çükistan)
en adaletsiz sistem http://www.uludagsozluk.com/e/28686479/
ayrıcalıktır. yolculuk resmen kısalır birde kaptan kafa dengiyse gidene kadar 1 devlet iki hükümet üç futbol klübü kurulabilir. hosteste bayansa işte ozaman gusul gerekir
birinciyse nasıl geleneksel oluyor sorunsalıdır ? hem sözlüktte kız varda bizmi bilmiyoruz? inanılmaması gerekir yıllardır bu sözlükte yazarım ama hiç kız görmedim katılımı durumunda temel fıkrası gerçek olması muhtemeldir.
(bkz: tuttuğumuz iki meme yediğimizin hesabı yok)
(bkz: tuttuğumuz iki meme yediğimizin hesabı yok)
ateş düştüğü yeri yakar o acıyı tatmayan bilmez . eğer vurulan melihin oğlu olsaydı yada bilal erdoğan ne olurdu acaba ? ankarada otopark işleten herkesin mi sabıkası olur ? halka hizmet sabır ister hoşgörü ister ama nerde cello tip varsa ankarada otoparkçı iddalar bu otoparkların cezaevlerinde paylaştırıldığı ceo sunun osman gökçek olduğu yönündeydi nitekim seçimlerde osman gökeğin arkasında binlerce otoparkcı vardı keşke insanlar rahmetli (bkz: bülent aramaz) öldürülmeseydi de gökçeklerin emdiği sütü burunlarından getirmeye devam etseydi diyor. ne tesadüf bülent aramaz öldürülmeden otoparkçı liderler cezaevine giriyor ve bülent aramaz üzerine atılan iftira ile sokakta infaz ediliyor sonra bir tesadüf daha bütün otopark liderleri cezaevinden tahliye oluyor sonuç bunlar yazıyor bunlar oynuyor olan halka oluyor. umarım bu karar kalıcı olur ve darısı kaçak elektirik kullanan şerefsizlerin başına olur o da ayrı bir konudur.
sgk nın ayıbıdır çok ilginçtir ki aynı sgk toplum da aids olarak bilinen hiv vürüsü durdurucu ilaçları karşılamaktadır bu ilaçların değeri binlerce euro bulurken kendi elinde olmadığı halde bu hastalığa yakalanan küçük çocukları görmezden gelmesi tuhaf dır. (elbet aids ilaçlarıda devlet tarafından karşılansın sözüm onlara değil ama neden bu hastalık göz ardı edilmesidir.)
artık ortaya dökülmüş gerçek yüzüdür.. o değilde koskoca muhalefetin yapamadığını azeri bir deli yaptı ona yanarım.
açılan yüzbinlerce başlıktan sonra artık açılacak başlık kalmadı düşüncesi ile sarfedilen sözdür nitekim yanlıştır. hergün yüzlerce başlık açılmaya devam edecektir. tarihte buna benzer sözü 1899 yılında abd patent dairesi başkani charles h. duell tarafindan da bir benzeri söylenmiştir. icat edilecek herşey icat edilmiştir.
travestidir. o
ankara il sağlık müdürüdür. hoşgörü abidesidir.
seracettin ç dir aynı zamanda
seracettin ç dir aynı zamanda
belki bir alex değildir ama götüyle 10 hatta 20 alex devirebilir.
vezir parmağı yiyeceğine, vezir ye.
ahmet altan'a o.ç dediği için çaylak olan yazar.
(keşke o.ç nin başına sayın koysaydın sayın yazar)
(keşke o.ç nin başına sayın koysaydın sayın yazar)
aziz yıldırımın rekor kıran şekeridir.
190
220
ve en yükseği
260
ee? ölmedi hani diye izleyenler kendine sormaktadır?
öncelikle şeker yani diyabet yada vicutun yeterince pankreas beta hücrelerinden hormon salgılayamaması nedir?bilinç nezaman kapanır?normal insanda ve diyabetüs melitüs hastalarında normal aralığı nedir?
öncelikle şu devamlı yaşanan bir olaydır şekeri 500 üzeri olan herkes acile başvurmalıdır. acil ise izotonik sodyum klörür tedavisi ile başlar böylece şekeri 250-300 kadar düşürülmüş olur sonra hasta taburcu olur. vatandaşın 300 ile taburcu olduğu bir hastalık nasıl milyonların sevgilisini çocuk metobolizması misali deviriyor anlamış değilim
şeker aşırı yükselince ketoasidoz ya da nonketotik hiperozmolar koma gibi akut komplikasyonlar meydana gelir aralığı ise ortalama 500 üzeridir. mesela çok tatlı yemiş şeker hastası olmayan bir kişi şekerini ölçtüğü zaman 200 üzeri çıkabilir. toplumda bir çok insan şeker hastası olupta farkında değildir.ve bir çok şeker hastası gününü 260 üzerinde geçirebilir o an için ölmez sadece ilerleyen zamanlar için değişik komplikasyonlar meydana gelir (uzun zamanlı) penisin sertleşmemesi bulanık görme vs. kısaca aziz yıldırım kendini küçük düşürdükçe herkesi kendinden soğutmaktadır madem suçu yoksa dik durup bunu kanıtlamalıdır şekerini düzenli almalı 260 şekeri koma olarak bahane etmemelidir.
(edit:yazarlar deneyebilir şekerim 260 diyerek 112 yi arayın ters bir cevap alacağı kesindir onca insan ambulans sırası beklerken onca kişi yoğun bakım önlerinde gözlem odalarında yoğun bakım sırası beklerken şekeri 260 ile birisinin o hastanesi işgal etmesi bence terbiyesizlikten başka birşey değildir.)
190
220
ve en yükseği
260
ee? ölmedi hani diye izleyenler kendine sormaktadır?
öncelikle şeker yani diyabet yada vicutun yeterince pankreas beta hücrelerinden hormon salgılayamaması nedir?bilinç nezaman kapanır?normal insanda ve diyabetüs melitüs hastalarında normal aralığı nedir?
öncelikle şu devamlı yaşanan bir olaydır şekeri 500 üzeri olan herkes acile başvurmalıdır. acil ise izotonik sodyum klörür tedavisi ile başlar böylece şekeri 250-300 kadar düşürülmüş olur sonra hasta taburcu olur. vatandaşın 300 ile taburcu olduğu bir hastalık nasıl milyonların sevgilisini çocuk metobolizması misali deviriyor anlamış değilim
şeker aşırı yükselince ketoasidoz ya da nonketotik hiperozmolar koma gibi akut komplikasyonlar meydana gelir aralığı ise ortalama 500 üzeridir. mesela çok tatlı yemiş şeker hastası olmayan bir kişi şekerini ölçtüğü zaman 200 üzeri çıkabilir. toplumda bir çok insan şeker hastası olupta farkında değildir.ve bir çok şeker hastası gününü 260 üzerinde geçirebilir o an için ölmez sadece ilerleyen zamanlar için değişik komplikasyonlar meydana gelir (uzun zamanlı) penisin sertleşmemesi bulanık görme vs. kısaca aziz yıldırım kendini küçük düşürdükçe herkesi kendinden soğutmaktadır madem suçu yoksa dik durup bunu kanıtlamalıdır şekerini düzenli almalı 260 şekeri koma olarak bahane etmemelidir.
(edit:yazarlar deneyebilir şekerim 260 diyerek 112 yi arayın ters bir cevap alacağı kesindir onca insan ambulans sırası beklerken onca kişi yoğun bakım önlerinde gözlem odalarında yoğun bakım sırası beklerken şekeri 260 ile birisinin o hastanesi işgal etmesi bence terbiyesizlikten başka birşey değildir.)
imralıdan gelecek mesajı dinleriz düşünürüz elbette onunda dediklerine bakarız
bülent arınç...
tekrar yerlere serilmiş pkk leşlerini görene kadar yazıklar olsun akp...
bülent arınç...
tekrar yerlere serilmiş pkk leşlerini görene kadar yazıklar olsun akp...
klasik türktür otobüste bayan yoksa bel altı şakalarda yapabilir.
(bkz: sizin işinizde zor be abi)
(bkz: sizin işinizde zor be abi)
neden tıp seçtin?
aklımı sikiyim.
(edit:yıllarını okumakla geçirmiş bir asistanının (acil tıp asistanı)aldığı maaş ikibin tl göreve yeni başlamış lise mezunu bir polisin maaşı ikibinyüz tl
aklımı sikiyim.
(edit:yıllarını okumakla geçirmiş bir asistanının (acil tıp asistanı)aldığı maaş ikibin tl göreve yeni başlamış lise mezunu bir polisin maaşı ikibinyüz tl
rezilliğin belgeseli.
(şikeyimi savunacaklar diye sorası geliyor insanın)
(şikeyimi savunacaklar diye sorası geliyor insanın)
aziz yıldırım:pavamla rezil oldum mınakoyum