death note

- lostun sonunda ada nooldu varmıymış yokmuymuş?

- heroesdeki o adam orada bilmem ne gücünü niye kullanmadı?

- prison break de sonu niye saçma bi zorlama ile bitti ?

gibi sorulardan bıktıysanız sizin için idealdir. hem sürükleyicidir, hemde kurgusu neredeyse mükemmeldir. yaz yağmuru tadındadır, 20 dk lik 37 bölüm hemen biter, tavsiyem; tartışmayı sevdiğiniz kişilerle birlikte yavaş yavaş izlemenizdir.

--spoiler--

*bir defter olsa ve o deftere ismi yazılan kişi ölse, defter nasıl bir amaç için kullanılır?

*temassız ve iz bırakmadan cinayet işleyen birisi nasıl yakalanır?

*düşmanının ne kadar yakınına yaklaşabilirsin?

--spoiler--

edit: imla
© copyright 2005 - 2026