bugün

zembur

serdal genç tarafından sunulan talk show programı. sunucunun gerçek anlamda patavatsız, itici, kendini beğenmiş, şımarık tavırları insana bir sus amk da çağırdığın konuğun konuşsun biraz dedirtiyor. fakat oldukça nadir zamanlarda da sempatik bir hal alıyor. böyle bir adamı seçmelerinin nedeni ''gençler kendi arasında toplaşmış şakalaşıyorlar'' havasını yaratabilmekten öte bir şey ise yapımda ve yayında emeği geçen herkesi teker teker kınıyorum . bugün ceyhun yılmaz ve soyadını bilmediğim serdar ortacın ekürisi melih konuktu. gayet adamlarla cafede oturmuşuz ''panpa nasıl sikerttik ama'' diye sohbet ediyormuşuz havasındaydı.

ayrıca serdal genç, sözüm sana, çıkar artık o kukuletanı karşiim. yarak kafa mısın neyi saklıyorsun anlamadım ki. çıkar karşim.

--spoiler--

serdal genç: en son hangi iş için teklif aldın?
ceyhun yılmaz: 'soyunur musun' dediler.
serdal genç: ya saçmalama abi söyle.
ceyhun yılmaz: ben de öyle dedim saçmalamayın dedim ben çıplak dolaşıyorum*
--spoiler--

edit: melih değil merihmiş, merih ermakastar.
© copyright 2005 - 2026