bugün

işyerinde atatürk resmi olmayan insan

kapitalist duzende esnaf artik eve ekmek bile goturemez duruma gelmisken. sozu gecen resmi asmak isteyipte asamayan da vardir. sevmedigi icinde asmayan vardir. ben o asmak isteyipte asamayanlara sasiriyorum kapitalist sistemin kurucusu olan kemalin resmini neden asmak isterler acaba.
© copyright 2005 - 2026