bugün

katil uşak

uşak ilimizin yaftalanmasıdır. antep gazi de, urfa şanlı da, maraş kahraman da; bir uşak mı katil amına koyim!

bir uşaklı olmayaraktan tüm uşaklı kardeşlerimi bu durumu protestoya çağırıyorum. belki domino etkisiylen iktidarı bile deviririz sevgili cancağızlarım.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026