bugün

bakire olmayanları cehennemde bekleyen azap

allah hepimizi korusun, çok korkunçtur. ben şahsen düşündükçe ürperiyorum, bu arkadaşların "namus beyinde tamam mııı" deyişlerine bile kızamıyorum. yanacaklar zaten, niye bu dünyayı da onlara zehir edelim?
© copyright 2005 - 2026