bugün

charles bukowski

bu aralar bi kaç kez andım chinaski'yi..

midesi alkolü kabul etmediği zamanlarda naapardı diye sordum kendime..

(klasik bir,edebi kişileri anıp o olsa nasıl başederdi bu sorunla durumu)

bi ağacın dibine kusar,

sonra döner içmeye devam ederdi..

yılbaşı gecesi sık sık tuvaleti ziyaret ettim..

kafam klozete eğik chinaski'ye seslendim:

-bu da işe yaramıyor başka bi numaran var mı moruk..

-olmaz mı,ama almadığın diğer kitaplarımdan birinde..
© copyright 2005 - 2026