bugün

ghetto agent

(#10349983)
(#10350025)
(#10350051)

çok iyi lan. hayır gidip bi de bu entry eksileyen adamlar gördüm. herif işi gücü bıraktı da odun mu oydu lan? hoşuna gitmiş koymuş işte, sen neyin peşindesin de 3 kuruş eğlencemize limon sıkıyosun?

eline sağlık. hala açıp açıp gülüyorum y.rrak delisi gibi, teee allahım.
© copyright 2005 - 2026