bugün

entry'ler (20)

comorbidity

birden fazla engeli olma durumu.

en güzel ahmet kaya şarkısı

sel dağ.

siyasilerin gafları

iNSANLIK ANITINA UCUBE DiYEN BAŞBAKANI VAR BU ÜLKENiN YAHU!

konya

KBB (KULAK, BURUN, BOĞAZ DEĞiL; KONYA BÜYÜKŞEHiR BELEDiYESi)

hdp nin istanbul adayı sırrı süreyya

çok da yakışır. çok güzel iyi de yakışır.

bugün gazetesinin yaptığı büyük ahlaksızlık

kızlı erkekli, elele tutuşmalı fotograf işte. üstelik bir de grup yapmışlar. t.c. başbakanına ve bakanlarına yakıştıramadım. muhafazakar anlayışınıza ters. *

recep tayyip in askerleriyiz

rteist,rteizm. bkz: polis devlet.

ulan hepiniz oradaydınız

'tahir efendi bana kelp demiş
iltifatı bu sözde zahirdir,
maliki mezhebim benim zira,
itikadımca kelp tahirdir.'
nef'i

boşanmaya giderken yazılacak araba yazıları

sevdik mi destan, sildik mi katliam yaratırız.

iyi ki seyrettim denilen filmler

apokalipto, hayat güzeldir, black.

recep tayyip erdoğan diyor ki

' ......... yı yedirmeyiz.' yenilecek bir şey varsa, gerekirse onu da biz yeriz. ne de olsa kendine müslümanlarız.

söylemesi zevk veren ingilizce cümleler

satisfaction.

gendi gendine konuşmak

kendilerinin kendisiyle ilişkisinin iyi olmasıdır.sakıncası yoktur.zira kendime kendimden daha yakın bir kendi tanımıyorum.

vali coş un biraz şey olması

boşbakanı zamanında koruyan kollayan müfettiş olmanın kavaslığını sonuna kadar kullanacak olması.

film isimlerini gavat ile değiştirmek

gavat yelleri. dizi içeriği itibariyle bu isim çok da yakışır.

diktirdiği zarı dayanamayıp tekrar bozan kız

dikene değil sikene sorulması gereken durumdur. zira neden diktirmek gereksin ki? çükü ne yapacağız? neresini diktireceğiz? ereksiyon halindeyken taşaklara diksek? fena da olmaz aa.

kaka yaparken sigara içmek

tuvalet sırası bekleyen evin diğer sigara içmeyen fertleri için zor olan olay.

yazarlardan kızlı erkekli şiirler

kızlı-erkekli toplanırlar
evleri cümbüşle doldururlar,
vali emniyet komşular bilmesinler
hemen gider şikayet ederler,
baş edemediler, baş göz ederler...

kız çocuğunuzun erkekle yaşamasına ne dersiniz

18 yaşından sonra her birey kendi hayatıyla ilgili karar verebilir. bunun için ana-baba gibi feodal ilişkilerin onayını beklemek de ahmaklık olur. birey olamayanlar zaten 40 yaşına da gelse kendi kararlarını alıp hayata geçiremez. sonuç olarak; kızlı erkekli yaşamanın 'vahim' sonuçları nedense hep kadın üzerinden tartışılıyor. sanki erkek cinsinin namusu yok!

sahip olduğu yetkiyle canavara dönüşebilen insan

MÜDÜR MÜDÜR MÜDÜR?
esprisini hatırlatır. Belindeki silahı veya kazandığı sınavı ahretteki sırat köprüsü sanan kimselerdir.
© copyright 2005 - 2026