bugün
- kemalistlerin sanki biraz şey olması7
- velvet22
- kemalist dünya19
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- birader yazar olmak13
- herzevekil'in biraz şey olması2
- allah9
- duş almak2
- adana kızları2
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- aile evinde yaşamak7
- üniversitelerin gereksiz olması9
- galatasaray lobisi9
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- amerika birleşik devletleri7
- türkiye9
- sigmund freud'un koltuğu4
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- 26 haziran 20264
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- egay sucukcu birader2
- devletin her şeye karışması3
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- ona bir şey söyle9
- arda güler4
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- kemalistler9
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- sözlüğü bırakmak istemek3
- lahmacunu elle yiyen kız20
- atilla olgaç2
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
entry'ler (115)
insanları aramayı unutuyorum.
Sürekli etrafımdaki insanlar beni arayıp halimi hatırımı soruyor.
Şu alışkanlığı nasıl edineceğim?
Sürekli etrafımdaki insanlar beni arayıp halimi hatırımı soruyor.
Şu alışkanlığı nasıl edineceğim?
Erken yatıp, erken kalkmak.
Mümkün değil bunu başaramıyorum.
Mümkün değil bunu başaramıyorum.
iyi de sorduğun soruya aldığın cevapları da beğenmemişsinki.
Ne duymak istiyorsun anlamadım?
Hobisidir mesela kişinin. Hayal etmeyi seviyordur.
Kitaplarda yaşıyordur...
Okuduğun her şey illaki bir tarafını geliştirir. Ayrıca o verdiğin örnekler (fıkra, masal) biraz komik olmuş.
Roman yazmak sanıldığının aksine basit bir iş değildir. iyi bir anlatım gücü, iyi bir örgü, doğru bir matematik gerektirir.
Yazılan her kitap, bu bir roman da olsa, belli bir bilgi birikiminin sonucudur.
En kötü hayal gücün gelişir.
Ne duymak istiyorsun anlamadım?
Hobisidir mesela kişinin. Hayal etmeyi seviyordur.
Kitaplarda yaşıyordur...
Okuduğun her şey illaki bir tarafını geliştirir. Ayrıca o verdiğin örnekler (fıkra, masal) biraz komik olmuş.
Roman yazmak sanıldığının aksine basit bir iş değildir. iyi bir anlatım gücü, iyi bir örgü, doğru bir matematik gerektirir.
Yazılan her kitap, bu bir roman da olsa, belli bir bilgi birikiminin sonucudur.
En kötü hayal gücün gelişir.
Ne yaparak kilo aldıysanız tam tersini uygulayın.
Az yiyin, yemeyin.
Spor yapın, bol su için, öğün aralarını uzatın, sürekli hareket edin, karbonhidratı azaltıp proteini arttırın vs diyeceğim ama bunları yapmak zor gelecek.
Az yiyin, yemeyin.
Spor yapın, bol su için, öğün aralarını uzatın, sürekli hareket edin, karbonhidratı azaltıp proteini arttırın vs diyeceğim ama bunları yapmak zor gelecek.
Okumak, gezmek, öğrenmek, gelişime ve değişime açık olmak, teknolojiyi takip etmek, hobiler edinmek, parayı doğru kullanmak, kısacası kendine yatırım yapmak.
Bunlara sahip olursanız, her ortama başınız dik girersiniz.
Bunlara sahip olursanız, her ortama başınız dik girersiniz.
Zaten ya sevdiği sevmiyor diye ölüyor kimi,
Ya sevdiği çok sevdiği için öldürülüyor kimini.
Galiba o güzel sevenler de eskidendi. Onlar da ölüp gitti.
Ya sevdiği çok sevdiği için öldürülüyor kimini.
Galiba o güzel sevenler de eskidendi. Onlar da ölüp gitti.
Sürekli yaptığınız hareketlerin yanlış olduğunu iddia eden steroidi basmış kaslı bir güruh var.
Kulaklık takmış kimseyle göz göze gelmemeye çalışırsınız ama inat değil mi omuzunuza vurarak yine o hareketi yanlış yaptığınızı söylerler.
Huzur, huzur ya, kıyıda köşede kimseyle konuşmadan çalışan insanlara huzur verin.
Kulaklık takmış kimseyle göz göze gelmemeye çalışırsınız ama inat değil mi omuzunuza vurarak yine o hareketi yanlış yaptığınızı söylerler.
Huzur, huzur ya, kıyıda köşede kimseyle konuşmadan çalışan insanlara huzur verin.
iyi bir vizyona sahip değilseniz, bunların olmayışı içi boş bir hayat yaşamanıza sebep olur.
Zaman zaman düşeceksin ki kalkmasını öğrenesin.
Dert tasa, insana çare bulmayı, düşünmeyi, hissetmeyi öğretir.
Hayatı hissederek yaşamadıysan eksik kalırsın.
Öyle ki;
Acıdan geçmeyen şarkılar bile biraz eksiktir.
Zaman zaman düşeceksin ki kalkmasını öğrenesin.
Dert tasa, insana çare bulmayı, düşünmeyi, hissetmeyi öğretir.
Hayatı hissederek yaşamadıysan eksik kalırsın.
Öyle ki;
Acıdan geçmeyen şarkılar bile biraz eksiktir.
Tam “sıfırdan başlamak isterdim” diye yazacaktım, vazgeçtim.
Dogrusuyla yanlışıyla bir sürü tecrübe edindim.
Devamı nasıl gelecekse öyle başlasın. Ben hazırım.
Dogrusuyla yanlışıyla bir sürü tecrübe edindim.
Devamı nasıl gelecekse öyle başlasın. Ben hazırım.
sıcağı sıcağına yazıyorum.
vizyona girmesini sabırsızlıkla beklediğim yılmaz erdoğan filmiydi.
bu gün de koşa koşa sinemaya gittim fakat sonuç hüsran.
birincisinin yanından bile geçemeyecek kadar vasat bir filmdi.
spoiler verip tadınızı kaçırmak istemem fakat beklentilerinizi düşürün derim.
oyunculuklar genel olarak iyiydi fakat senaryo çok basit olduğu için onların performansıda kısıtlanmış.
özellikle kıvanç tatlıtuğ’ un sahnelerinde neredeyse hiç diyalog yoktu. bu da adamın sergilediği mükemmel oyunculuğa rağmen karakterden bekleneni karşılamıyordu. belki onda bir atraksiyon olur diye bekliyorsunuz ama sonuç yine hüsran.
hakkında güzel şeyler söylemeyi çok isterdim, zira yılmaz erdoğan filmlerindeki ince zekayı çok severim fakat beklentilerimin çok altında kaldı.
her şeye rağmen bu yoklukta birinci filmin ekmeğini yiyerek iyi bir gişe yapacağını düşünüyorum.
vizyona girmesini sabırsızlıkla beklediğim yılmaz erdoğan filmiydi.
bu gün de koşa koşa sinemaya gittim fakat sonuç hüsran.
birincisinin yanından bile geçemeyecek kadar vasat bir filmdi.
spoiler verip tadınızı kaçırmak istemem fakat beklentilerinizi düşürün derim.
oyunculuklar genel olarak iyiydi fakat senaryo çok basit olduğu için onların performansıda kısıtlanmış.
özellikle kıvanç tatlıtuğ’ un sahnelerinde neredeyse hiç diyalog yoktu. bu da adamın sergilediği mükemmel oyunculuğa rağmen karakterden bekleneni karşılamıyordu. belki onda bir atraksiyon olur diye bekliyorsunuz ama sonuç yine hüsran.
hakkında güzel şeyler söylemeyi çok isterdim, zira yılmaz erdoğan filmlerindeki ince zekayı çok severim fakat beklentilerimin çok altında kaldı.
her şeye rağmen bu yoklukta birinci filmin ekmeğini yiyerek iyi bir gişe yapacağını düşünüyorum.
Azrailin nesneleşmiş halidir.
Hayatımdaki bir çok insanı onun yüzünden kaybettim.
Hayatımdaki bir çok insanı onun yüzünden kaybettim.
bu gün daha iyi anladım ki;
yasam sevincinin karşılığı “dost” tur.
hani sevincini, neşeni, ilk onunla paylaştığın,
hani derdinde, kederinde, üzüntünde yanına koştuğun,
çaresizliğinde çareyi bulduğun,
onunla güldüğün, onunla ağladığın,
arkadaş değil, kardeş değil, senden öte sen olduğunu bildiğin,
yadırgamadan, yargılamadan, gözünün içine bakan,
seninle bütün olan biri varsa hayatında, ne yaşarsan yaşa,
“o” yaşama sevinci olur sana...
size yaşama sevinci veren bir dost edinin.
yasam sevincinin karşılığı “dost” tur.
hani sevincini, neşeni, ilk onunla paylaştığın,
hani derdinde, kederinde, üzüntünde yanına koştuğun,
çaresizliğinde çareyi bulduğun,
onunla güldüğün, onunla ağladığın,
arkadaş değil, kardeş değil, senden öte sen olduğunu bildiğin,
yadırgamadan, yargılamadan, gözünün içine bakan,
seninle bütün olan biri varsa hayatında, ne yaşarsan yaşa,
“o” yaşama sevinci olur sana...
size yaşama sevinci veren bir dost edinin.
aslında mahalle baskısı denen şeye maruz kalınmasa, aklı başında birçok kızın yapacağı şeydir.
yani kim ister en mutlu gününde masa masa dolaşıp akraba suratı yalamayı?
saatlerce ayakta bekleyip, ömründe bir daha görmeyeceği insanlara sahte gülücükler saçmayı?
Not: “nikah istemeyen “ kısmını başlığı açma heyecanına veriyorum. Yoksa sade bir nikah şarttır.
yani kim ister en mutlu gününde masa masa dolaşıp akraba suratı yalamayı?
saatlerce ayakta bekleyip, ömründe bir daha görmeyeceği insanlara sahte gülücükler saçmayı?
Not: “nikah istemeyen “ kısmını başlığı açma heyecanına veriyorum. Yoksa sade bir nikah şarttır.
Nitelikli bir harcamaysa yani size değer katacak şeylere harcıyorsanız afiyet şeker olsun. Hiç üzülmeyin, karşılığını muhakkak alırsınız.
Fakat gereksiz harcamalarsa bunlar, ihtiyacınız yokken sırf iyi hissetmek için yapılıyorsa, bir doktora görünün derim. En iyi ihtimalle depresyondasınızdır.
Fakat gereksiz harcamalarsa bunlar, ihtiyacınız yokken sırf iyi hissetmek için yapılıyorsa, bir doktora görünün derim. En iyi ihtimalle depresyondasınızdır.
Yanlış haberdir. (Şimdilik)
Yeni ücret tablosu, Avrasya tüneli’ nin internet sitesine yanlışlıkla konmuş, konulduktan kısa bir süre sonra da kaldırılmıştır.
Ulaştırma bakanlığı “böyle bir zam yoktur” diye açıklama yapmıştır.
Benim naçizane fikrim; zam oranları bu şekilde belirlendi fakat seçimlerden sonra uygulanmaya başlanacaktı.
Şaşkalozun biri konuyu anlamayıp siteye yükledi yeni tarifeyi.
Muhtemelen kovulmuştur.
Yeni ücret tablosu, Avrasya tüneli’ nin internet sitesine yanlışlıkla konmuş, konulduktan kısa bir süre sonra da kaldırılmıştır.
Ulaştırma bakanlığı “böyle bir zam yoktur” diye açıklama yapmıştır.
Benim naçizane fikrim; zam oranları bu şekilde belirlendi fakat seçimlerden sonra uygulanmaya başlanacaktı.
Şaşkalozun biri konuyu anlamayıp siteye yükledi yeni tarifeyi.
Muhtemelen kovulmuştur.
Gergedan gribi midir nedir. Öldürür mü bilmem de süründürdüğü kesin.
çok güzel bir film girmis vizyona, seanslara bakayiyorum. arada bir bosluk birakarak alinmis ciftli koltuklar. iste o aradaki koltugu seçme anı yalnızlık.
cuma aksami cantadan cikardigin anahtarla evin kapisini acarken duydugun kilit acma sesidir yalnizlik.
Ve ne demiş hasan ali toptaş:
Bilinmesin;
Yalnızlık, biraz da her şeyi bilmenin ta kendisidir.
cuma aksami cantadan cikardigin anahtarla evin kapisini acarken duydugun kilit acma sesidir yalnizlik.
Ve ne demiş hasan ali toptaş:
Bilinmesin;
Yalnızlık, biraz da her şeyi bilmenin ta kendisidir.
Akıl sağlığı.