sevdiği entry'ler

unutulmaz dizi replikleri

görsel
(Bkz: House of Cards)

ped alırken utanmak

-buyrun. nasıl yardımcı olabilirim?
-ehem, şeyyy, ıııı. mouse pad var mı acaba?

bir bakanın bir daha baktığı biri olmak

Bir milletvekilinin bir daha baktığı biri olmaktan evladır. Hsktr gdyrm bn.

özel üniversiteye gidip üniversite okuyorum demek

burslu değilsen garip bir olay. parasını verip sigara aldığım zaman sigara kazanmış mı oluyorum?

yazar nicklerinden meslek tahmini yapmak

Cokbekledik- taksici.

doktorların aldığı maaşı haketmediği gerçeği

tahlil sonucunu yorumlamayı ve ilaç yazmayı internete bakarak ben de yaparım. çoğu doktor pezevengi, hastaya elini bile sürmez.

parayı bulunca yapılacaklar

iş kurmak.

Sermaye var mı? Var
Beyin var mı? Var

Ne duruyorsun, de haydi iş kursana.

hayata dair iç burkan detaylar

Yan komşumun yedi yaşında küçük bir oğlu vardı. Kendisini altı bezli burnu sümüklü zamanlarından beri tanırdım. Sarı saçları, Kocaman gözlüğü ile sevimli bir çocuktu. Sitede yaşıtı hiçbir oğlan çocuk olmadığından sürekli kızlarla oynardı. Uslu, sessiz, hüzünlü bakışları olan kırılgan bir yapısı vardı ve kız çocuklarıyla fazla vakit geçirdiği için neden bilmiyorum onu her gördüğümde içimi tuhaf bir his kaplar, ya kız gibi narin/ince bir Adam olacak ya da kadınların dilinden çok iyi anlayacak diye düşünürdüm. Eve geldiğimde sitenin altında oynayan çocuklar arasında onu arardım. Ne vakit karşılaşsak yanıma gelir sarılırdı. Hiçbir şey demeden öylece bakardı. Saçlarını okşayıp nasılsın diye sorduğumda iki gözünü birden kırpıp iyiyim der, gülümserdi. Çok severdim onu. Çok...

Bu bayramda trafik kazası geçirdiler ve kaybettik miniği. Olayı öğrendiğimden beri günlerdir doğru düzgün uyuyamıyorum. Yüzü gözlerimin önünden gitmiyor. Balkondan izlerdim diğer çocuklarla oynarken. "Arkadaşlarım benim gitmem gerek, hepinize iyi akşamlar, yarın tekrar görüşürüz umarım..." Deyişini işitiyorum belli belirsiz. O masumluk, çocuksu ciddiyet ve sevimli olgunluğu unutamıyorum.

Evlat acısı en büyük acı derler. Allah ailesine sabır ve sağlık versin. inandığımız cennette en güzel yerlerden birinde sonsuza dek Nurlar içinde yaşar umarım. Bugün hayatta olsa okula gidecek, derslerin Nasıl okulu seviyor musun diye sorduğumda yine aynı cevapları verecekti belki de...

Düşünüyorum, şu lanet dünyada masum bir çocuk olarak hiç kirlenmeden vefat edenler mi daha şanslı, yoksa bizim gibi ömrünü çürütenler mi? içindeki onca kötülüğe ve kararmış kalplerine rağmen onlarca yıl yaşayıp insanlığa zararı dokunan mahluklar varken minicik bedenleri toprağa veriyor olmak ne acı.

izmir şivesi

değişiktir.

domatese domates, sigortaya sigorta, mısıra mısır demezler.

http://izmiralsancak.com/...vesine-ne-kadar-hakimsin/

izmir

(bkz: güzel izmir)

cokbekledik

11. Nesil yazar. Iyi yazmalar.

harvard university

dünyanın en iyi ilk 10 üniversitesinden biridir. times higher education verilerine göre 2016 yılı için 6. sırada bulunuyor. çok zor kabul koşulları var. ülkemiz eğitim sisteminden buralara geçmek ise oldukça zor. çok başarılıysanız ve özgün yayınlarınız varsa yüksek lisansınız/doktoranız için belki kabul alırsınız.

harvard business school hayallerimdeki okuldu. bu ve benzer okulların mezunları dünya ticaretine yön veriyorlar.

on birinci nesil yarına kadar sözlüğü terk etsin

herkese iyi geceler!

görsel
© copyright 2005 - 2026