bugün
- velvet22
- kemalist dünya19
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi10
- allah9
- birader yazar olmak13
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- aile evinde yaşamak7
- üniversitelerin gereksiz olması9
- galatasaray lobisi9
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim3
- amerika birleşik devletleri7
- türkiye9
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- egay sucukcu birader2
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- devletin her şeye karışması3
- ona bir şey söyle9
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- arda güler4
- biraderilli del biraderiye2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- kemalistler9
- lahmacunu elle yiyen kız20
- atilla olgaç2
- sözlüğü bırakmak istemek3
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- okulların kapanması3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- nilsu berfin aktaş3
- demet evgar10
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
Yan komşumun yedi yaşında küçük bir oğlu vardı. Kendisini altı bezli burnu sümüklü zamanlarından beri tanırdım. Sarı saçları, Kocaman gözlüğü ile sevimli bir çocuktu. Sitede yaşıtı hiçbir oğlan çocuk olmadığından sürekli kızlarla oynardı. Uslu, sessiz, hüzünlü bakışları olan kırılgan bir yapısı vardı ve kız çocuklarıyla fazla vakit geçirdiği için neden bilmiyorum onu her gördüğümde içimi tuhaf bir his kaplar, ya kız gibi narin/ince bir Adam olacak ya da kadınların dilinden çok iyi anlayacak diye düşünürdüm. Eve geldiğimde sitenin altında oynayan çocuklar arasında onu arardım. Ne vakit karşılaşsak yanıma gelir sarılırdı. Hiçbir şey demeden öylece bakardı. Saçlarını okşayıp nasılsın diye sorduğumda iki gözünü birden kırpıp iyiyim der, gülümserdi. Çok severdim onu. Çok...
Bu bayramda trafik kazası geçirdiler ve kaybettik miniği. Olayı öğrendiğimden beri günlerdir doğru düzgün uyuyamıyorum. Yüzü gözlerimin önünden gitmiyor. Balkondan izlerdim diğer çocuklarla oynarken. "Arkadaşlarım benim gitmem gerek, hepinize iyi akşamlar, yarın tekrar görüşürüz umarım..." Deyişini işitiyorum belli belirsiz. O masumluk, çocuksu ciddiyet ve sevimli olgunluğu unutamıyorum.
Evlat acısı en büyük acı derler. Allah ailesine sabır ve sağlık versin. inandığımız cennette en güzel yerlerden birinde sonsuza dek Nurlar içinde yaşar umarım. Bugün hayatta olsa okula gidecek, derslerin Nasıl okulu seviyor musun diye sorduğumda yine aynı cevapları verecekti belki de...
Düşünüyorum, şu lanet dünyada masum bir çocuk olarak hiç kirlenmeden vefat edenler mi daha şanslı, yoksa bizim gibi ömrünü çürütenler mi? içindeki onca kötülüğe ve kararmış kalplerine rağmen onlarca yıl yaşayıp insanlığa zararı dokunan mahluklar varken minicik bedenleri toprağa veriyor olmak ne acı.
Bu bayramda trafik kazası geçirdiler ve kaybettik miniği. Olayı öğrendiğimden beri günlerdir doğru düzgün uyuyamıyorum. Yüzü gözlerimin önünden gitmiyor. Balkondan izlerdim diğer çocuklarla oynarken. "Arkadaşlarım benim gitmem gerek, hepinize iyi akşamlar, yarın tekrar görüşürüz umarım..." Deyişini işitiyorum belli belirsiz. O masumluk, çocuksu ciddiyet ve sevimli olgunluğu unutamıyorum.
Evlat acısı en büyük acı derler. Allah ailesine sabır ve sağlık versin. inandığımız cennette en güzel yerlerden birinde sonsuza dek Nurlar içinde yaşar umarım. Bugün hayatta olsa okula gidecek, derslerin Nasıl okulu seviyor musun diye sorduğumda yine aynı cevapları verecekti belki de...
Düşünüyorum, şu lanet dünyada masum bir çocuk olarak hiç kirlenmeden vefat edenler mi daha şanslı, yoksa bizim gibi ömrünü çürütenler mi? içindeki onca kötülüğe ve kararmış kalplerine rağmen onlarca yıl yaşayıp insanlığa zararı dokunan mahluklar varken minicik bedenleri toprağa veriyor olmak ne acı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar