bugün
- kadir inanır10
- seri gizli artı oy veren melek7
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- yazarların iyi olduğu konular9
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- ciguli kral4
- true nun çaylak olması9
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- türk soyu ve arap soyu birdir4
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- feminist sloganı2
- neden herkes evleniyor hala2
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- velvet26
- kadir inanır'ın 58 yıllık kariyeri2
- sedat pekmez21
- aile evinde yaşamak13
- savcı ile sevgili olan mafya2
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek2
- salak erkek neden bu kadar çok7
- kemalist vs ot yiyen köpek4
- kemalist dünya19
- artık şaşırmıyorum2
- amigo kızı olan sözlük kızları2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ebu muhammed el culani4
- ktç abinin çaylak olması5
- dedehatun'un elleri2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- galatasaray lobisi11
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- ingiliz aksanı6
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- herzevekil'in biraz şey olması6
- 2026 dünya kupası25
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- türk devrimi neden başarısız oldu2
- birader yazar olmak13
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- tavuk iskender4
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- bir sözlük kızının balık ekmeğinize göz dikmesi2
entry'ler (38)
(#45880726) kaburga kemigim suan kirik yatiyorum.sadece derin nefes almak dahi cok siddetli agrilara neden oluyor oksurmek gulmek yatakta donmek tarifi zor agrilar yasatiyor. ilac karsitiyim agri kesicileri reddettigim icin surec cok daha sancili geciyor. Bu entry i gorunce gogsum agriyarak guldum belki malin biri okur da arkadasin yazdigi gibi 'on numara hobi olur bundan allah imi kaybetmek istiyorum' dan oteye gecmez.
Yillar sonra para icin tekrar girdim kafese ve oncesinde hissediyordum buyuk bir sakatlik yasayacagimi. Sadece eskisi gibi yikici vuramiyor degildim darbeye de dayaniksiz hissediyordum. Insanlar dovusculerin cok iyi atak yaptiklari icin ya da atagi iyi dodge ladiklari icin dovuscu olduklari sanrisini tasiyorlar, yaniliyorlar.Iyi bir dovuscu hedefi bulan bir tekme yumruk dirsek yediginde fiziken buna dayaniklidir. Ornegin unlu boksorlerin cogu cok iyi yumruk attiklari icin degil guclu ceneleri olduklari icin nitekim yedikleri darbelere karsi ayakta durabildikleri icin kazanirlar. Suan agrilar yasamamin nedeni tamamen benim sucum. sparring le hiit le agirlik antrenmanlari yaparak eski dayanikliligima geri donerim sandim ki eskiden bunlar yeterdi artik yetmiyormus.
Legal ya da illegal farketmez kafes asla bir spor degil. Spor mental ve fiziksel kazanim icin yapilir. Sona erdiginde, ev ahalisi gormesin diye evine gidemeyip, arkadasinin evinde tv karsisinda yuzune buz uyguladigin sey spor degildir. Haftalarca gecmeyen kas eklem agrilari spor degildir. Bu disaridan gorundugu gibi havali da degil. Hic yuzune ozellikle burnuna, senin birazdan anani sikicem bakisi atan, mac baslarken centilmenlik icin elini dahi uzatmayan 120 kiloluk dev bir aygirdan yumruk yedin mi? O an canin cok yaniyor kafani dik tutamiyorsun.adrenalinden dolayi aciyi hissetmemek quad ya da hamstring gibi buyuk kas gruplarinda gecerli olabilir ama burnuna yediginde cok aciyor. Burnum hafif saga dogru egrildi. Les gibi sigara kokan hakem bozmasi herif elini kaldirsin ya da kaldirmasin kazan ya da kaybet farketmiyor. Cok kazandim kaybettigim de oldu hicbir zaman kazandigima sevinemedim. Aradigin sey bu degil. Senin icin cok degerli birinin yasami soz konusuysa evet ama bunun disinda kendisine saygisi olan onurlu biri illegal kafese girmez. Buralara gelmemde buyuk emegi olan adamin hayati soz konusu olmasaydi tekrar kafese donmezdim ki kendisinin bundan haberi dahi yok.
Yillar sonra para icin tekrar girdim kafese ve oncesinde hissediyordum buyuk bir sakatlik yasayacagimi. Sadece eskisi gibi yikici vuramiyor degildim darbeye de dayaniksiz hissediyordum. Insanlar dovusculerin cok iyi atak yaptiklari icin ya da atagi iyi dodge ladiklari icin dovuscu olduklari sanrisini tasiyorlar, yaniliyorlar.Iyi bir dovuscu hedefi bulan bir tekme yumruk dirsek yediginde fiziken buna dayaniklidir. Ornegin unlu boksorlerin cogu cok iyi yumruk attiklari icin degil guclu ceneleri olduklari icin nitekim yedikleri darbelere karsi ayakta durabildikleri icin kazanirlar. Suan agrilar yasamamin nedeni tamamen benim sucum. sparring le hiit le agirlik antrenmanlari yaparak eski dayanikliligima geri donerim sandim ki eskiden bunlar yeterdi artik yetmiyormus.
Legal ya da illegal farketmez kafes asla bir spor degil. Spor mental ve fiziksel kazanim icin yapilir. Sona erdiginde, ev ahalisi gormesin diye evine gidemeyip, arkadasinin evinde tv karsisinda yuzune buz uyguladigin sey spor degildir. Haftalarca gecmeyen kas eklem agrilari spor degildir. Bu disaridan gorundugu gibi havali da degil. Hic yuzune ozellikle burnuna, senin birazdan anani sikicem bakisi atan, mac baslarken centilmenlik icin elini dahi uzatmayan 120 kiloluk dev bir aygirdan yumruk yedin mi? O an canin cok yaniyor kafani dik tutamiyorsun.adrenalinden dolayi aciyi hissetmemek quad ya da hamstring gibi buyuk kas gruplarinda gecerli olabilir ama burnuna yediginde cok aciyor. Burnum hafif saga dogru egrildi. Les gibi sigara kokan hakem bozmasi herif elini kaldirsin ya da kaldirmasin kazan ya da kaybet farketmiyor. Cok kazandim kaybettigim de oldu hicbir zaman kazandigima sevinemedim. Aradigin sey bu degil. Senin icin cok degerli birinin yasami soz konusuysa evet ama bunun disinda kendisine saygisi olan onurlu biri illegal kafese girmez. Buralara gelmemde buyuk emegi olan adamin hayati soz konusu olmasaydi tekrar kafese donmezdim ki kendisinin bundan haberi dahi yok.
Ve sen ephialtes
Sonsuza dek yaşayasın...
Sonsuza dek yaşayasın...
Bir sarki hatirlatti intihar notlarini acip tekrar okudum. Keske tanisabilseydik abicim keske dertlesebilseydik keske sarilabilseydim iyilestirebilseydim.Oyle guzel bir cocukmussun ki her okudugumda kendimden bir seyler goruyorum gozum doluyor. ileride ogluma senin ismini vericem. Bu gozu donmus katil surusu hukumetten dusup yargilandiginda, iyiligin erdemin merhametin yeniden hukum surecegi bu topraklarda senin ismini tasiyan, tipki senin gibi hayvansever iyi kalpli copunu ayristiran insanlara yardim etmeye calisan dogaya saygili bir cocuk yetistiricem. Seni yasatmayan bu sistemden intikamini baska bir furkan alicak. huzurla uyu canim benim.
bir anomalinin, beyin ayak kordinasyonuna verdiği akıl dışı bu pozitif etkiyi yıllar geçmesine rağmen algılamakta hala güçlük çekiyorum.
ronaldo ile kıyaslayan insanları gülümseyerek okuyorum en ufak mübalağa olmaksızın; sadece getafe ye attığı gol, ronaldo nun tüm kariyerini ikiyle çarpıp beşe böler.
milyarlarca insan bir futbolcunun kariyerini seyrettiklerini zannederek yaşadılar oysaki anne karnında mutasyona uğramış bir türün, dünyayı üstü açık bir laboratuvara dönüştürüp kendine yaşattığı tekamülüne şahit oldular.
o yeryüzündeki en büyük futbolcu değil, o yeryüzüne gelmiş geçmiş en büyük sporcudur. başka bir anomali dünyaya gelip, keşfedilip, geliştirilip dünya sahnesine çıkartılmadan hep böyle kalacaktır.
ronaldo ile kıyaslayan insanları gülümseyerek okuyorum en ufak mübalağa olmaksızın; sadece getafe ye attığı gol, ronaldo nun tüm kariyerini ikiyle çarpıp beşe böler.
milyarlarca insan bir futbolcunun kariyerini seyrettiklerini zannederek yaşadılar oysaki anne karnında mutasyona uğramış bir türün, dünyayı üstü açık bir laboratuvara dönüştürüp kendine yaşattığı tekamülüne şahit oldular.
o yeryüzündeki en büyük futbolcu değil, o yeryüzüne gelmiş geçmiş en büyük sporcudur. başka bir anomali dünyaya gelip, keşfedilip, geliştirilip dünya sahnesine çıkartılmadan hep böyle kalacaktır.
görsel
benzer dakikalarda birden fazla bu mesaj geldiyse ancak sabah gorduysen, deprem oldu ve gene mi uyanamadik dedirtir.google a girilir deprem olmadigi ogrenilir, kic kasinarak ruyada zeus u pataklamaya devam edilir.
benzer dakikalarda birden fazla bu mesaj geldiyse ancak sabah gorduysen, deprem oldu ve gene mi uyanamadik dedirtir.google a girilir deprem olmadigi ogrenilir, kic kasinarak ruyada zeus u pataklamaya devam edilir.
https://www.youtube.com/watch?v=m9I6wyCb1oI
bu sabahki sikik sabah trafiğini eğlenceye dönüştürmüştür.
haters gonna hate tho.
bu sabahki sikik sabah trafiğini eğlenceye dönüştürmüştür.
haters gonna hate tho.
görsel
bana bir masal anlat baba
anlatırken tut elimi
uykuya dalıp gitsem bile
bırakıp gitme sakın beni
bana bir masal anlat baba
anlatırken tut elimi
uykuya dalıp gitsem bile
bırakıp gitme sakın beni
böylesine vurucu, kreatif tümceler karalayabilen bir beynin, adına islam dedikleri; cehaleti, acıyı, açlığı, katliamları 21. yüzyıl sahnesine taşıyan kapkaranlık bir arap mitolojisini övdüğünü görmekten hicap duydum. utancımın yerini saniyeler sonra öfke aldı, monitöre tükürmek istedim.
o utanc verici hezeyanlarını mikrofona sıçarken; stüdyoyu basmak, göğsündeki mikrofonu söküp önündeki çay bardağının içine atmak, kendisini omuzlarından tutarak sarsmak istedim. yapamadım. bu yüzden şuan okudugun entryi yazıyorum.
o utanc verici hezeyanlarını mikrofona sıçarken; stüdyoyu basmak, göğsündeki mikrofonu söküp önündeki çay bardağının içine atmak, kendisini omuzlarından tutarak sarsmak istedim. yapamadım. bu yüzden şuan okudugun entryi yazıyorum.
ayranı zehirlenmeye karşı ilk yardım olarak veriyorlar di mi?
kasiyer: toplam 215 lira, ödemeyi nakitle mi yapacaksınız kredi kartıyla mı?
ben:allah la.
ben:allah la.
karanlığının heykelini yapsam
sessizliğinin şarkısını
ve kartopu oynasak bir haziran gecesi
söz, işte o zaman beni birlikte terk ederiz.
2015
sessizliğinin şarkısını
ve kartopu oynasak bir haziran gecesi
söz, işte o zaman beni birlikte terk ederiz.
2015
(#43831055) tek bir nokta hariç her şeyine katılıyorum, o da yardımı esirgememiz gerektiği.
bugün doğum günü mesajı attılar.
görsel
ama en ufak yumuşayamadım zira akp nin militan olarak kızılay ın başına koyduğu kerem kınık ın, ışid li islamcı teröristleri tedavi eden doktorla paylaştığı, tepkilerden sonra sildiği fotoğrafı zihnimde hala çok taze ve yargılanacağı güne kadar da tazeliğini koruyacak. ama ama bak bu ve diğer elim olaylar 152 yıllık bir çınarı devirmeye yetmez. elbette günü geldiğinde adalet önünde hesap verecekler ama biz yardımlarımızı kesmemeliyiz, kesemeyiz.
evladına kan satın alamayacak kadar fakir olan o emekçi babayı düşün. yaşama tutunmak için iliğine ihtiyaç duyan o masum çocuğun, ürkek bakışlarla ölümü bekleyen çaresiz gözleri gelsin gözünün önüne.
yineliyorum; ülkeyi bataklığa sürükleyen tüm devlet adamlarından hesap sorucaz ama hesap günü gelene kadar asla yardıma muhtaç masumlara sırtımızı dönmicez.
yaşasaydı, anafartalar kahramanı böyle yapmamızı isterdi.
bugün doğum günü mesajı attılar.
görsel
ama en ufak yumuşayamadım zira akp nin militan olarak kızılay ın başına koyduğu kerem kınık ın, ışid li islamcı teröristleri tedavi eden doktorla paylaştığı, tepkilerden sonra sildiği fotoğrafı zihnimde hala çok taze ve yargılanacağı güne kadar da tazeliğini koruyacak. ama ama bak bu ve diğer elim olaylar 152 yıllık bir çınarı devirmeye yetmez. elbette günü geldiğinde adalet önünde hesap verecekler ama biz yardımlarımızı kesmemeliyiz, kesemeyiz.
evladına kan satın alamayacak kadar fakir olan o emekçi babayı düşün. yaşama tutunmak için iliğine ihtiyaç duyan o masum çocuğun, ürkek bakışlarla ölümü bekleyen çaresiz gözleri gelsin gözünün önüne.
yineliyorum; ülkeyi bataklığa sürükleyen tüm devlet adamlarından hesap sorucaz ama hesap günü gelene kadar asla yardıma muhtaç masumlara sırtımızı dönmicez.
yaşasaydı, anafartalar kahramanı böyle yapmamızı isterdi.