bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı9
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı14
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz10
- diamond bosphoruss denen yazar7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı6
- kadınlar neden aldatır15
- türk telekom port zammı4
- alan greenspan2
- devşirmelik makamı13
- sedat pekmez14
- lionel messi11
- cayenne4
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- 0 0 73
- ismail kartal büyüktür okan buruk2
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- askerlik9
- elmas bey birader gitmesin kampanyası2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- kadında güzellik aramayan erkek6
- iremga2
- köyde yaşama isteği2
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- 8 yıllık küpenin kaybolması2
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- buddy dude4
- göğüs uçlarını birbirine değdirebilen kadın2
- sürekli esnemek6
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- kıskançlık5
- tarot falına inanan salak2
- eşek sucuğu14
- kimyon4
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- milli takıma reklam veren hiçbir markayı almıyorum2
- gammaz çetesi çökertildi2
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- akıllı telefonlarda fm radyo olmaması ayıbı2
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- 26 haziran 2026 abd türkiye maçı4
entry'ler (140)
Olaydaki dayının oğlu bir yazı yazmış, adam işinden ayrılmış...
Haberin tamamı burada: http://www.mgdtv.com/taci...u-adami-isinden-etti.html
Gerek görsel gerek de yazılı basın ve yayın kuruluşlarında çeşitli adlar altında otobüste bir taciz olayının yaşandığı bir bayan tarafından görüntülü bir şekilde dile getirilmiştir. Birçok basın yayın kuruluşu da tek taraflı bir şekilde, haberin kaynağına inme gereksinimi bile duymadan, ahlak kuralları hiçe sayılarak, sadece bayanın konuşmaları doğrultusunda olayın aslının araştırılmasına gerek görülmeden, toplumda karşılaşabileceği sosyal, ahlaki ve ekonomik sonuçları üzerine düşünmeden haberin üzerine balıklama atlamıştır.
BABAM BiRAZ MERAKLI BiR iNSAN
Atlamıştır, zira haberin yalan olduğu ortaya çıksa bile o zamana kadar gereken amaca ulaşılmış olacaktır. ilgili kişinin yakını olarak olayın özünü sizlerle paylaşmak istiyorum. Babam saf, temiz kalpli,biraz meraklı bir insandır. Bir hastahanede taşeron bir firmada temizlik görevlisi olarak çalışmaktadır.
iŞYERiNDEN iSTiFA ETTiRiLDi
Olayın vuku bulduğu gün Küçükbakkalköy'deki Sadıkspor isimli spor giyim mağazasından kendisine bir ayakkabı almaya gitmiştir. Daha sonra işine gitmek için otobüse binmiştir. Otobüsün çok kalabalık olduğunu, bu yüzden tutunmakta bile zorluk çektiğini beyan etmiştir. Daha sonra amacı üzüm yemek değil, bağcıyı dövmek olduğu anlaşılan ve yorumlara da yansıyan bayanın çektiği video gerçekleşmiştir. 16.09.2013 tarihinde işine giderken hiç birşeyden habersiz (bilişimden anlamayan biri olarak kendisinin videoya alındığından bile haberi yok) işyerinde amiri tarafından böyle bir şey olup olmadığı hususunda kendisine soru sorulmuştur. Kendisine böyle birşeyi yapmadığını, ancak buna rağmen artık burada çalışamayacağını beyan etmek zorunda kalmıştır. Tazminatını düşünmeden istifa metnine imzayı atmıştır.
Şimdi kamuoyu nezdinde olayın tarafların olan kişilere bazı sorular sormak istiyorum.
1) Bayan kendisinin yarım saattir taciz edildiğini ifade ediyor. Bu imkansızdır, zira en yoğun trafikte bile işi ile bindiği yer arasındaki mesafe 10 dakikadır.
2) Yarım saat taciz eden bir insan diğer yolcular tarafından hiç mi farkedilmez?
3) Farklı amaçları olduğu aşikâr olan bayan neden polise değil de olayı sosyal paylaşım sitelerine vermiştir. Yoksa herkesi kendisi gibi edep ve ahlaktan yoksun mu zannetmektedir?
4) Otobüslerde kamera sistemi vardır. Taciz olayı varsa çok net bir şekilde ortaya çıkacaktır. Böyle bir iddiada bulunan kişi böyle bir kanıt imkânı var iken neden polise başvurmamıştır?
5) En sade cep telefonunu bile zor kullanan, bilişim araçları ile arası olmayan, kendisine hakaret edildiğinin bile farkında olmayan bir insan kendisine ve beş yıl önce vefat etmiş annesine hakaret edildiğinde hiçbir tepki vermez mi?
6) En son siz değerli görsel ve yazılı basın mensupları! Haberin kaynağına inmeden, doğru ya da yanlış olduğunu araştırmadan insanların hayatıyla nasıl bu kadar kolay oynayabiliyorsunuz?
Olay tamamen uydurmadır. Biraz araştırma yapan herkes ilgili kişinin daha önce ağır nevrozlar geçirmiş videolarına ulaşabilecektir.
Haberin tamamı burada: http://www.mgdtv.com/taci...u-adami-isinden-etti.html
Gerek görsel gerek de yazılı basın ve yayın kuruluşlarında çeşitli adlar altında otobüste bir taciz olayının yaşandığı bir bayan tarafından görüntülü bir şekilde dile getirilmiştir. Birçok basın yayın kuruluşu da tek taraflı bir şekilde, haberin kaynağına inme gereksinimi bile duymadan, ahlak kuralları hiçe sayılarak, sadece bayanın konuşmaları doğrultusunda olayın aslının araştırılmasına gerek görülmeden, toplumda karşılaşabileceği sosyal, ahlaki ve ekonomik sonuçları üzerine düşünmeden haberin üzerine balıklama atlamıştır.
BABAM BiRAZ MERAKLI BiR iNSAN
Atlamıştır, zira haberin yalan olduğu ortaya çıksa bile o zamana kadar gereken amaca ulaşılmış olacaktır. ilgili kişinin yakını olarak olayın özünü sizlerle paylaşmak istiyorum. Babam saf, temiz kalpli,biraz meraklı bir insandır. Bir hastahanede taşeron bir firmada temizlik görevlisi olarak çalışmaktadır.
iŞYERiNDEN iSTiFA ETTiRiLDi
Olayın vuku bulduğu gün Küçükbakkalköy'deki Sadıkspor isimli spor giyim mağazasından kendisine bir ayakkabı almaya gitmiştir. Daha sonra işine gitmek için otobüse binmiştir. Otobüsün çok kalabalık olduğunu, bu yüzden tutunmakta bile zorluk çektiğini beyan etmiştir. Daha sonra amacı üzüm yemek değil, bağcıyı dövmek olduğu anlaşılan ve yorumlara da yansıyan bayanın çektiği video gerçekleşmiştir. 16.09.2013 tarihinde işine giderken hiç birşeyden habersiz (bilişimden anlamayan biri olarak kendisinin videoya alındığından bile haberi yok) işyerinde amiri tarafından böyle bir şey olup olmadığı hususunda kendisine soru sorulmuştur. Kendisine böyle birşeyi yapmadığını, ancak buna rağmen artık burada çalışamayacağını beyan etmek zorunda kalmıştır. Tazminatını düşünmeden istifa metnine imzayı atmıştır.
Şimdi kamuoyu nezdinde olayın tarafların olan kişilere bazı sorular sormak istiyorum.
1) Bayan kendisinin yarım saattir taciz edildiğini ifade ediyor. Bu imkansızdır, zira en yoğun trafikte bile işi ile bindiği yer arasındaki mesafe 10 dakikadır.
2) Yarım saat taciz eden bir insan diğer yolcular tarafından hiç mi farkedilmez?
3) Farklı amaçları olduğu aşikâr olan bayan neden polise değil de olayı sosyal paylaşım sitelerine vermiştir. Yoksa herkesi kendisi gibi edep ve ahlaktan yoksun mu zannetmektedir?
4) Otobüslerde kamera sistemi vardır. Taciz olayı varsa çok net bir şekilde ortaya çıkacaktır. Böyle bir iddiada bulunan kişi böyle bir kanıt imkânı var iken neden polise başvurmamıştır?
5) En sade cep telefonunu bile zor kullanan, bilişim araçları ile arası olmayan, kendisine hakaret edildiğinin bile farkında olmayan bir insan kendisine ve beş yıl önce vefat etmiş annesine hakaret edildiğinde hiçbir tepki vermez mi?
6) En son siz değerli görsel ve yazılı basın mensupları! Haberin kaynağına inmeden, doğru ya da yanlış olduğunu araştırmadan insanların hayatıyla nasıl bu kadar kolay oynayabiliyorsunuz?
Olay tamamen uydurmadır. Biraz araştırma yapan herkes ilgili kişinin daha önce ağır nevrozlar geçirmiş videolarına ulaşabilecektir.
Abonelik sisteminin devreye girmesini beklediğim gazete. En nihayetinde apartman girişindeki iki Zaman gazetesinin yanında bir de kızıl rengini görebileceğim.
Evde peynir üretimi konusunda merakım sebebiyle yeni keşfettiğim bir derin kaynak. Peynir üretimi, tarihçesi, çeşitleriyle ilgili bir e-kitap yayınlamış. Evde peynir, pastırma, salam üretimi konusundaki deneyimlerini de bloglarında paylaşıyor. Asıl mesleği Yazılım Mühendisliği ve Avusturalya'da yaşıyormuş.
Yazılım Mühendisliğiyle ilgili sitesi - http://www.analystdeveloper.com
Evde et-süt ürünleri üretimi blogu - http://artizanpeynirci.blogspot.com
Kişisel blog - http://analystdeveloper.com/blogs/gurkan
Yazılım Mühendisliğiyle ilgili sitesi - http://www.analystdeveloper.com
Evde et-süt ürünleri üretimi blogu - http://artizanpeynirci.blogspot.com
Kişisel blog - http://analystdeveloper.com/blogs/gurkan
Din adına kapanırken kendilerini nasıl pazarlayacaklarını, saçılırken nasıl kapanacaklarını şaşırdılar artık.
http://galeri.uludagsozlu...%C5%9Fe%C5%9Fhane-217007/
http://galeri.uludagsozlu...%C5%9Fe%C5%9Fhane-217007/
Fiddler On The Roof (Damdaki Kemancı) filminde oynayan 1935 doğumlu Yahudi oyuncu. Filmde, 5 kız ve Golde (Norma Crane) ismindeki karısıyla mücadelesi hayatla mücadeleden daha ağır gelen fakir bir sütçüdür. Eşsiz bir oyunculuk ve müzikal performansı vardır.
Bunu yapanın insan sınıfında olmaması gerekir. Bu yüzden sosyologlar ve türlü bilim insanlarının insan-hayvan-canlı-cansız gibi isimleri yeniden sınıflandırması gerekir. O çocuğun orada ne arsızlık yaptığınız bilemeyiz, ama bunu bilmek de yersizdir zaten. En nihayetinde o çocuğun yerinde kendisi ya da çocuğu da olabilir ve bir insan evladı bu şekilde travmaya sokulmamalıdır. Yüzyıllar sonra evlatlarımız bu halimize bakacak ve bunu tanımlayamayacaklar bile.
Yazılarını pek beğenerek okuduğum ve çevreme okumaları için tavsiye ettiğim sinema yazarı. iÜ iletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü mezunu. SiYAD üyesidir. Daha önceleri Klaket sinema dergisinde, Milliyet Sanat'ta ve Milliyet Gazetesi'nde sinema yazıları yazdı. Şimdilerde aylık sinema dergisi Cinedergi'nin Yazı işleri müdürlüğünü ve Gazeteport'un sinema sayfasının editörlüğünü yapıyor. Gerçi son bir aydır da Gazeteport'tan yazılarını göremez oldum. ismini hatırlayamadığım amatör bir tiyatro grudunda bir dönem amatör oyunculuk yapmışlığı var. Ayrıca birkaç çocuk kitabı yazmıştır.
Güncel yazıları buradadır: http://www.banubozdemir.com/
Güncel yazıları buradadır: http://www.banubozdemir.com/
(bkz: 0531 391 11 93) Kendini Başkomiser Oktay diye tanıtan bu sahtekar kontör istemeye yeltenenlerden.
(bkz: 0536 011 28 89) Degerli abonemiz 01/01/2011 tarihinde düzenlenen Pepsi kazandırıyor kanpanyasında hattınız 36 milyon Turkcelli arasından secilerek para odulu kazanmıstır bilgi islem için 0536 011 28 89 arayın Pepsi... *
(bkz: 0536 011 28 89) Degerli abonemiz 01/01/2011 tarihinde düzenlenen Pepsi kazandırıyor kanpanyasında hattınız 36 milyon Turkcelli arasından secilerek para odulu kazanmıstır bilgi islem için 0536 011 28 89 arayın Pepsi... *
1900 Efsanesi / (bkz: La Leggenda Del Pianista Sull Oceano)
1900 / (bkz: Novecento)
Herkesin Keyfi Yerinde / (bkz: Stanno Tutti Bene)
Akıl Defteri / (bkz: Memento)
(bkz: Avatar)
(bkz: Leon)
1900 / (bkz: Novecento)
Herkesin Keyfi Yerinde / (bkz: Stanno Tutti Bene)
Akıl Defteri / (bkz: Memento)
(bkz: Avatar)
(bkz: Leon)
Bu ihbarlardan sonra http://www.tib.gov.tr'nin de yasaklı siteler arasına girmesi gerekir.
şerefsiz yerine şerefsik.
Behzat Ç'nin 30. bölümünde Savcı Esra'nın Behzat'a sevdiğini itiraf ettiği salya sümük ağladığı sahnede söylediği sözler bombadır gerçekten:
"Dünyanın ekseni kaydı Behzat, 12 santim yerinden oynadı. Sen bana 1 santim bile yaklaşmadın"
http://www.youtube.com/watch?v=PQZPnzXLePE
edit: video
"Dünyanın ekseni kaydı Behzat, 12 santim yerinden oynadı. Sen bana 1 santim bile yaklaşmadın"
http://www.youtube.com/watch?v=PQZPnzXLePE
edit: video
Dur, olmaz... Biz kardeşiz.
Bir ben, bir sen...
Sinemacıların film şeridi için kullandıkları isimdir.
20 Nisan 2011 akşamında başlamış yayın hayatına. Yayın süreleri gitgide uzayan yeni radyo kanalı. Bugün itibariyle yayını 16:00'da başlayacakmış.
1 Mayıs 2011 itibariyle yayın hayatına başlayacak olan barış, emek, özgürlük, dayanışma temelli olduğunu duyuran yeni bir kanal olacakmış. Bekliyoruz kendilerini.
burada http://www.imc-tv.com/ ve de burada http://www.facebook.com/imecetv imiş.
burada http://www.imc-tv.com/ ve de burada http://www.facebook.com/imecetv imiş.
Görünen o ki yandaş sermayenin cebini doldurmak için seçtikleri her yol mübah. Yeşil alanlar mı katledilecek, no problem. Deprem gelirse de bizim çocuklar * daha iyisini inşa eder.