bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- tarot falına inanan salak8
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- online yazarlar3
- sedat pekmez17
- futbolun eskiden güzel olması2
- kadınlar neden aldatır16
- fransız arabaları3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- aldım kabul ettim3
- diamond bosphoruss denen yazar8
- devşirmelik makamı13
- bazı alimler2
- kafaya bir kurşun tüm ağrıyı keserdi2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba8
- lionel messi11
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- türk telekom port zammı4
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- cayenne4
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- yazarların bugünkü mutsuzluk sebebi2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- helal olsun be2
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- ithal et2
- kadında güzellik aramayan erkek6
- 0 0 73
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sürekli esnemek6
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- kıskançlık5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- kimyon4
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
Olaydaki dayının oğlu bir yazı yazmış, adam işinden ayrılmış...
Haberin tamamı burada: http://www.mgdtv.com/taci...u-adami-isinden-etti.html
Gerek görsel gerek de yazılı basın ve yayın kuruluşlarında çeşitli adlar altında otobüste bir taciz olayının yaşandığı bir bayan tarafından görüntülü bir şekilde dile getirilmiştir. Birçok basın yayın kuruluşu da tek taraflı bir şekilde, haberin kaynağına inme gereksinimi bile duymadan, ahlak kuralları hiçe sayılarak, sadece bayanın konuşmaları doğrultusunda olayın aslının araştırılmasına gerek görülmeden, toplumda karşılaşabileceği sosyal, ahlaki ve ekonomik sonuçları üzerine düşünmeden haberin üzerine balıklama atlamıştır.
BABAM BiRAZ MERAKLI BiR iNSAN
Atlamıştır, zira haberin yalan olduğu ortaya çıksa bile o zamana kadar gereken amaca ulaşılmış olacaktır. ilgili kişinin yakını olarak olayın özünü sizlerle paylaşmak istiyorum. Babam saf, temiz kalpli,biraz meraklı bir insandır. Bir hastahanede taşeron bir firmada temizlik görevlisi olarak çalışmaktadır.
iŞYERiNDEN iSTiFA ETTiRiLDi
Olayın vuku bulduğu gün Küçükbakkalköy'deki Sadıkspor isimli spor giyim mağazasından kendisine bir ayakkabı almaya gitmiştir. Daha sonra işine gitmek için otobüse binmiştir. Otobüsün çok kalabalık olduğunu, bu yüzden tutunmakta bile zorluk çektiğini beyan etmiştir. Daha sonra amacı üzüm yemek değil, bağcıyı dövmek olduğu anlaşılan ve yorumlara da yansıyan bayanın çektiği video gerçekleşmiştir. 16.09.2013 tarihinde işine giderken hiç birşeyden habersiz (bilişimden anlamayan biri olarak kendisinin videoya alındığından bile haberi yok) işyerinde amiri tarafından böyle bir şey olup olmadığı hususunda kendisine soru sorulmuştur. Kendisine böyle birşeyi yapmadığını, ancak buna rağmen artık burada çalışamayacağını beyan etmek zorunda kalmıştır. Tazminatını düşünmeden istifa metnine imzayı atmıştır.
Şimdi kamuoyu nezdinde olayın tarafların olan kişilere bazı sorular sormak istiyorum.
1) Bayan kendisinin yarım saattir taciz edildiğini ifade ediyor. Bu imkansızdır, zira en yoğun trafikte bile işi ile bindiği yer arasındaki mesafe 10 dakikadır.
2) Yarım saat taciz eden bir insan diğer yolcular tarafından hiç mi farkedilmez?
3) Farklı amaçları olduğu aşikâr olan bayan neden polise değil de olayı sosyal paylaşım sitelerine vermiştir. Yoksa herkesi kendisi gibi edep ve ahlaktan yoksun mu zannetmektedir?
4) Otobüslerde kamera sistemi vardır. Taciz olayı varsa çok net bir şekilde ortaya çıkacaktır. Böyle bir iddiada bulunan kişi böyle bir kanıt imkânı var iken neden polise başvurmamıştır?
5) En sade cep telefonunu bile zor kullanan, bilişim araçları ile arası olmayan, kendisine hakaret edildiğinin bile farkında olmayan bir insan kendisine ve beş yıl önce vefat etmiş annesine hakaret edildiğinde hiçbir tepki vermez mi?
6) En son siz değerli görsel ve yazılı basın mensupları! Haberin kaynağına inmeden, doğru ya da yanlış olduğunu araştırmadan insanların hayatıyla nasıl bu kadar kolay oynayabiliyorsunuz?
Olay tamamen uydurmadır. Biraz araştırma yapan herkes ilgili kişinin daha önce ağır nevrozlar geçirmiş videolarına ulaşabilecektir.
Haberin tamamı burada: http://www.mgdtv.com/taci...u-adami-isinden-etti.html
Gerek görsel gerek de yazılı basın ve yayın kuruluşlarında çeşitli adlar altında otobüste bir taciz olayının yaşandığı bir bayan tarafından görüntülü bir şekilde dile getirilmiştir. Birçok basın yayın kuruluşu da tek taraflı bir şekilde, haberin kaynağına inme gereksinimi bile duymadan, ahlak kuralları hiçe sayılarak, sadece bayanın konuşmaları doğrultusunda olayın aslının araştırılmasına gerek görülmeden, toplumda karşılaşabileceği sosyal, ahlaki ve ekonomik sonuçları üzerine düşünmeden haberin üzerine balıklama atlamıştır.
BABAM BiRAZ MERAKLI BiR iNSAN
Atlamıştır, zira haberin yalan olduğu ortaya çıksa bile o zamana kadar gereken amaca ulaşılmış olacaktır. ilgili kişinin yakını olarak olayın özünü sizlerle paylaşmak istiyorum. Babam saf, temiz kalpli,biraz meraklı bir insandır. Bir hastahanede taşeron bir firmada temizlik görevlisi olarak çalışmaktadır.
iŞYERiNDEN iSTiFA ETTiRiLDi
Olayın vuku bulduğu gün Küçükbakkalköy'deki Sadıkspor isimli spor giyim mağazasından kendisine bir ayakkabı almaya gitmiştir. Daha sonra işine gitmek için otobüse binmiştir. Otobüsün çok kalabalık olduğunu, bu yüzden tutunmakta bile zorluk çektiğini beyan etmiştir. Daha sonra amacı üzüm yemek değil, bağcıyı dövmek olduğu anlaşılan ve yorumlara da yansıyan bayanın çektiği video gerçekleşmiştir. 16.09.2013 tarihinde işine giderken hiç birşeyden habersiz (bilişimden anlamayan biri olarak kendisinin videoya alındığından bile haberi yok) işyerinde amiri tarafından böyle bir şey olup olmadığı hususunda kendisine soru sorulmuştur. Kendisine böyle birşeyi yapmadığını, ancak buna rağmen artık burada çalışamayacağını beyan etmek zorunda kalmıştır. Tazminatını düşünmeden istifa metnine imzayı atmıştır.
Şimdi kamuoyu nezdinde olayın tarafların olan kişilere bazı sorular sormak istiyorum.
1) Bayan kendisinin yarım saattir taciz edildiğini ifade ediyor. Bu imkansızdır, zira en yoğun trafikte bile işi ile bindiği yer arasındaki mesafe 10 dakikadır.
2) Yarım saat taciz eden bir insan diğer yolcular tarafından hiç mi farkedilmez?
3) Farklı amaçları olduğu aşikâr olan bayan neden polise değil de olayı sosyal paylaşım sitelerine vermiştir. Yoksa herkesi kendisi gibi edep ve ahlaktan yoksun mu zannetmektedir?
4) Otobüslerde kamera sistemi vardır. Taciz olayı varsa çok net bir şekilde ortaya çıkacaktır. Böyle bir iddiada bulunan kişi böyle bir kanıt imkânı var iken neden polise başvurmamıştır?
5) En sade cep telefonunu bile zor kullanan, bilişim araçları ile arası olmayan, kendisine hakaret edildiğinin bile farkında olmayan bir insan kendisine ve beş yıl önce vefat etmiş annesine hakaret edildiğinde hiçbir tepki vermez mi?
6) En son siz değerli görsel ve yazılı basın mensupları! Haberin kaynağına inmeden, doğru ya da yanlış olduğunu araştırmadan insanların hayatıyla nasıl bu kadar kolay oynayabiliyorsunuz?
Olay tamamen uydurmadır. Biraz araştırma yapan herkes ilgili kişinin daha önce ağır nevrozlar geçirmiş videolarına ulaşabilecektir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar