bugün
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- velvet22
- kemalist dünya19
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- birader yazar olmak13
- allah9
- herzevekil'in biraz şey olması2
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- duş almak2
- adana kızları2
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar2
- aile evinde yaşamak7
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- galatasaray lobisi9
- üniversitelerin gereksiz olması9
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- amerika birleşik devletleri7
- türkiye9
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- sigmund freud'un koltuğu4
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- 26 haziran 20264
- egay sucukcu birader2
- devletin her şeye karışması3
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- arda güler4
- ona bir şey söyle9
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- kemalistler9
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- sözlüğü bırakmak istemek3
- lahmacunu elle yiyen kız20
- atilla olgaç2
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
entry'ler (16)
Hic tanik olmadigim andir. Yoktur demiyorum. Simdi allah icin, kesin masum bir an vardir. Ama herkesin tanik olacak kadar sansli olmadigi, nadir gorulen ve kisa suren bir andir.
Bu tip arkadaslarin amaci hala cozulememekle beraber zararsiz goruntulerine aldanilmamalidir, cevredeki insanlara karsi cok tehlikeli olabilirler. Ciddi dozlarda bu esprilere maruz kalindiginda insani cileden cikarip harakiri yaparak kendini oldurmesine sebep olabilirler.
Kalemle sac toplamanin ozel bir yetenek oldugunu dusunuyorum. Bence cok havali.
"Az sonra olecegimi biliyorum ama dinle sana soylemem gereken cok onemli bisey var. 50 milyon dolarlik mucevherlerin oldugu kasa-"
(Öldü)
(Öldü)
Google translatete tahminimce "look for friend go out" "arkadas bakmak cıkmak" diye yanlis anlasilmalara mahal verecek sekilde cevrilen, bizim el kol hareketiyle cok daha aciklayici ve dogru bi sekilde anlatabilecegimiz cumle.
Gayet oluyo canlar. Erkekle kiz nasil kanka olamaz ya. Neden hep karsi cinse baska gozle ve supheyle bakiyorsunuz anlamiyorum. Benim en yakin arkadasim erkek ve kardesten ote hic bitmeyecek bir arkadasligimiz var.
Yaraların öpülünce hemen geçecegine inanmak.
Neşter steril degilse ciddi sorunlu bir arkadastir. Bu acimasizliga tahammül edemem.
'Goz ile agiz arasinda burun olmasi' gibi sacma ve gereksiz bir cumledir.
Hayatimin bir ruya oldugunu ve aslinda hasta, yaşlı ve unutulmus bir sokak kopegi oldugumu ogrenmek.
çocukken
''lan bu benim dişimi ne yapsın ki.
hadi diyelim değerli bu.
ben neden bir liraya veriyorum.
herşeyi geçtim dişi yastığın altına koyma fantezisi nedir?.''
diye sormayıp hemen varlığına inandığım peridir.
''lan bu benim dişimi ne yapsın ki.
hadi diyelim değerli bu.
ben neden bir liraya veriyorum.
herşeyi geçtim dişi yastığın altına koyma fantezisi nedir?.''
diye sormayıp hemen varlığına inandığım peridir.
Babamizin karisi annemiz olmasi gibi tersi kabul edilebilen bir durum. Reversible diyebilir miyiz?
Bol kasarli lazanya. Kolasiz olmaz tabi.
alkol, kafein, çikolata gibi herhangi zararlı veya zararsız bağımlılıklarının olması.
***dikkat bu entry faydalı bağımlılık var mıdır sorusunu akla getirir.
***dikkat bu entry faydalı bağımlılık var mıdır sorusunu akla getirir.
Allahını seviyosan bunu okuma.
Ya da oku ateistsin sonucta sana farketmez. Sadece.. farkinda misin mutlu olmak icin suan mutsuzlugun dibini yasiyosun. Bi de kendine entry giriyosun. -Yanlizlikta tavan yapmişsa demek ki.- Sana bir onerim var. Bi ara beni diger onerilerim icin dinlemelisin.
.....
Neyse durumun o kadar da kotu degil. Tebrikler bos bir gun gecirmemis oldun. Kendine bi yazi yazdin.
Ya da oku ateistsin sonucta sana farketmez. Sadece.. farkinda misin mutlu olmak icin suan mutsuzlugun dibini yasiyosun. Bi de kendine entry giriyosun. -Yanlizlikta tavan yapmişsa demek ki.- Sana bir onerim var. Bi ara beni diger onerilerim icin dinlemelisin.
.....
Neyse durumun o kadar da kotu degil. Tebrikler bos bir gun gecirmemis oldun. Kendine bi yazi yazdin.
Böyle bir endikasyon konulan kimse ne kafa insandir ne de not tutup vize haftasi hayatini kurtarir. Yan etkileri ağirdir. Yavaştan kaçmak gerekir.