bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- demet evgar10
- venezuela6
- kemalistler7
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- sözlüğün tadının kaçması5
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- üniversitelerin gereksiz olması3
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- yazarların imza parfümleri14
- hızlı para kazanmanın yolları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- kadınların yanlış yapması3
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- türk kızı egosu6
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- 2026 dünya kupası22
- erkekler neden az yaşar10
- bir insanı sevmek11
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- alan greenspan3
- am okşama4
- aşure2
- dünya11
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- zippo2
- mutluluğun fark edilmemesi8
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- futbol17
- kazım koyuncu2
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- evde kaş bıyık alımı3
- cips alırken utanmak2
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- pozantı2
- panter emel2
- kıskanmak7
entry'ler (12)
Eski dilde dağ demek olan koca; kültürümüzde önemlidir. Her ne kadar gazete haberlerinde aciz kocaları okusak da bir erkek olarak şöyle maddelendirmeye çalışalım. ideal koca şöyle olunur :
- ideal koca öncelikle adam olur, delikanlı olur.
- Bakir olur, karısından önce gönül ilişkileri olabilir fakat kesinlikle cinsel ilişkiye girmez.
- Karısını bakire istiyorsa kendisi de bakir olmak zorundadır.
- Karısına ya da başka bir kadına el kaldırmaz, hakaret etmez. Zaruri durumlarda tartışabilir.
- Aldatmaz, aldatana müsamaha göstermez.
- Kendi ailesine hürmet ettiği gibi karısının ailesine de sevse de sevmese de hürmet eder.
- Karısının giyimine kuşamına karışmaz. Karaçarşafa da sokmaz. Karısı isterse türban takabilir fakat başörtüsüne değil türbana karşı olduğunu da belirtir. Mini etekten de hazetmez.
- Kıskanabilir, normal karşılanması gerekir.
- Aşık olursa evlenir, yatak evliliği yapmaz. Yok eğer kızlarla konuşamama sorunu varsa görücü usulü ile de evlenebilir.
- Evlenirse boşanmaz, karısı boşanmak istiyorsa boşanabilir.
- '' Ben karımı çalıştırmam. '' demez, karısı çalışmak isterse çalışır istemezse çalışmaz.
gibi maddelerdir. Öncelikle ahlak, sevgi, sadakat, saygı maddeleri gibi bu şekilde çoğaltılabilir.
- ideal koca öncelikle adam olur, delikanlı olur.
- Bakir olur, karısından önce gönül ilişkileri olabilir fakat kesinlikle cinsel ilişkiye girmez.
- Karısını bakire istiyorsa kendisi de bakir olmak zorundadır.
- Karısına ya da başka bir kadına el kaldırmaz, hakaret etmez. Zaruri durumlarda tartışabilir.
- Aldatmaz, aldatana müsamaha göstermez.
- Kendi ailesine hürmet ettiği gibi karısının ailesine de sevse de sevmese de hürmet eder.
- Karısının giyimine kuşamına karışmaz. Karaçarşafa da sokmaz. Karısı isterse türban takabilir fakat başörtüsüne değil türbana karşı olduğunu da belirtir. Mini etekten de hazetmez.
- Kıskanabilir, normal karşılanması gerekir.
- Aşık olursa evlenir, yatak evliliği yapmaz. Yok eğer kızlarla konuşamama sorunu varsa görücü usulü ile de evlenebilir.
- Evlenirse boşanmaz, karısı boşanmak istiyorsa boşanabilir.
- '' Ben karımı çalıştırmam. '' demez, karısı çalışmak isterse çalışır istemezse çalışmaz.
gibi maddelerdir. Öncelikle ahlak, sevgi, sadakat, saygı maddeleri gibi bu şekilde çoğaltılabilir.
Nerede ayrı nerede bitişik yazılacağından hala birhaber olan dil-kültür ilişkisi fakiri arkadaşların kafasına imla kılavuzu atmak müstahaktır diye düşündürendir. Sosyal sitelerde gördüğümde ya sabır diyorum. Açın, okuyun öğrenin lan. Bir de bunların '' Ay çok önemliydi sankeeee'' ya da '' birleşik yazsak yada ayrı yazsak anlaşılmayacak mooo ? '' diye bıdı bıdı yapanları vardır. Zaten sevgili Okan Bayülgen gibi şair, sanatçı ruhlu bir abimiz bile bu hataya düşüyorsa diğer arkadaşlara bir lafım olmaması lazım. Gelgelelim bu kadar laftan sonra bir açıp okursunuz artık. Esen kalın hadi.
güzel şeydir. Jeff Buckley'den Grace albümünü görünce level atlayıp albümü silbaştan dinleyenler de mevcuttur. Olur olur.
Üniversiteye gelene kadar sıfırdan haberim yoktu. Ne zaman çevre mühendisliğine giriş vizesine girdik o zaman anladım. meğer üniversite vizeleri bizim bildiğimiz gibi değilmiş. Yarım sayfamı yazdım yirmimi aldım. hele ki bir eleman vardı üç sayfa yazdım lan diyordu, ne aldı peki ? beş değil, on değil, tam tamına on beş. tabi kanunlar böyle. sen işleme ışıldama, yuvarlanma yosun tut, sonra gel buralarda bıdı bıdı yap.
Salon çıkışı yolda düşürdüğüm telefonumu işçi emekçi bir abimizin bulup arkadaşımı aramasıyla haberimin olduğu, bugün işçi emekçi abimizden telefonumu aldıktan sonra telefoncuğumu açmamla birlikte gelen, gülümseten mesajdır. Güzel şeyler bunlar.
Bugün kahvehanede sigara eşliğinde çayımı içerken okuduğum haberdir. Demek ki radyo-televizyon okumadan da bu işlerin başına geçilebiliyormuş. imamdan başbakan olursa ilahiyat mezunundan kanal yöneticisi çatır çatır oluyormuş. Show Tv'de kalp gözüdür, sır kapısıdır, sırlar dünyasıdır, büyük buluşmadır gibilerinden ve bunların türevleri yayınları görür müyüz onu zaman gösterecek. Şahsi görüşüm ikinci bir Aydın Doğan vakasıdır. Vergiden borçtan eski yöneticiyi güme götürmüşlerdir diye düşünüyorum. Aziz Nesin'in yirmi sene evvelinden söylediği gibi çok fena bir organizelik var. Orduda da zaten alevileri çıkarma haberleri dönüyor ortalarda. Kaygı ile izliyoruz olanları. Umudum seçimlerde fakat gelgelelim oyları atan değil sayan önemli be sözlük. Üzülüyoruz haliyle.
Düzeltme : Zaman göstermiş; sen Seyfi Dursunoğlu gibi bir hiciv ustasını bul da öp başına koy. Buyrun bu da bağlantı adresi.
http://www.odatv.com/n.ph...ati-belli-oldu-2305131200
Düzeltme : Zaman göstermiş; sen Seyfi Dursunoğlu gibi bir hiciv ustasını bul da öp başına koy. Buyrun bu da bağlantı adresi.
http://www.odatv.com/n.ph...ati-belli-oldu-2305131200
Ota boka günah diyen, yobazın dibi, abaza, karakteri silik ve bir o kadar da sikimdirik din adamlarının hadis diye kafasından sıçtığı sözlerden bir tanesidir. Yüzyıllardan beri bu böyledir, şu şöyledir diye diye bu raddeye gelmiştir ne yazık ki. Sevgili peygamberimiz böyle düşünen bir insan değildir. Misal haram ile helal isimli bir kitap okumuştum ulan acaba ne düdüklemiş insanlara diye. Çüş be kardeşim diyor insan. Ha ben dinine bağlı mıyım ? Değilim. Etiğe can-ı gönülden bağlıyım. Neyse böyle sik sok laflara inanmayınız, akıl süzgecinden geçiriniz arkadaşlar. Baktınız hala '' ama şöyle....'' deniyorsa da bir diyafram hassiktiri çekiniz. (bkz: bi bitmediniz)
Lirik bir eserdir, ilk defa dinlendiğinde dinleyiciyi büyüler, darmaduman eder. Sonradan değişime uğrasa da değişmişi( op.19) daha iyidir. ilk halinden birkaç yeri de harmanladınız mı nefis olur. Amma sikko sikko değil hakkını vererek tabi.
Klasik gitar ile uğraşanların(pop gitar değil klasik) sağlam bir teknik edinmeden girişmeyin, yapmayın. Nota okumayı halledin, sonra bourree' dir, romance'dır, asturias' tır, capricho arabe' dir, recuerdos de la alhambra' dır, greensleeves' dir ve daha birçoklarıdır derken tekniği oturtur, koyunbaba'ya gelirsiniz zaten. Yeni başlayacaksanız ya da pop gitarcıysanız, Ahmet Saçan'ın derlediği Klasik Gitar Eğitimi kitabını alın,10-15 lira civarı. Öğrencilerime bu kitabı mutlaka aldırırım, ortalama olarak 60-65 sayfayı geçtikten sonra teknikleri oturmuş olur.
Tab kısmına gelince tablar steroid gibidir. iyidir güzeldir fakat uçar gider, unutursunuz. Nota ile çıkarın hissederek çıkarın sayın okuyucular. Favori bölümüm I. kısım olan moderato bölümüdür. IV. bölümde ise legatoları yaparken en üstteki D tercihe göre C# de ekleyebiliyorsanız siz olmuşsunuzdur. Haydi hayırlı olsun.
Klasik gitar ile uğraşanların(pop gitar değil klasik) sağlam bir teknik edinmeden girişmeyin, yapmayın. Nota okumayı halledin, sonra bourree' dir, romance'dır, asturias' tır, capricho arabe' dir, recuerdos de la alhambra' dır, greensleeves' dir ve daha birçoklarıdır derken tekniği oturtur, koyunbaba'ya gelirsiniz zaten. Yeni başlayacaksanız ya da pop gitarcıysanız, Ahmet Saçan'ın derlediği Klasik Gitar Eğitimi kitabını alın,10-15 lira civarı. Öğrencilerime bu kitabı mutlaka aldırırım, ortalama olarak 60-65 sayfayı geçtikten sonra teknikleri oturmuş olur.
Tab kısmına gelince tablar steroid gibidir. iyidir güzeldir fakat uçar gider, unutursunuz. Nota ile çıkarın hissederek çıkarın sayın okuyucular. Favori bölümüm I. kısım olan moderato bölümüdür. IV. bölümde ise legatoları yaparken en üstteki D tercihe göre C# de ekleyebiliyorsanız siz olmuşsunuzdur. Haydi hayırlı olsun.
Kahvaltıda denk gelmiş olup, 10-15 dakika kadar izledikten sonra '' Anaa eski türk filmleri gibi lan! '' tepkisini vermiş, Nail abimize cart curt diyen kelaynağa sövüp sövüştürdüğüm dizidir. Meğer ikinci bölüm tekrarıymış. Ben laptopa, laptop bana bakarken 5 bölümün de ifadesini almış bulunduk vesselam.
Diziye gelince, Güven Kıraç gibi Altan Gördüm gibi ustalar varsa bendeniz için uygundur. Zaten esas kızımız izlettiriyor kendini. Öyle çoğusu gibi seksapalite meksapalite gibi de değil, koy vitrine bak tadında, şefkat uyandıran bla bla daha ne olsun canıım ? Pazartesi günlerinde içimizi ısıtıyor hiç değilse. Seyirci kitlesinin de en az %70' inin '' Ben de bundan istiyorum. '' dememesi imkansız. Dizi çok iyi be abi. Neyse ben kaçar. Adiyöğ efenim.
Düzeltme :'' Sövüp sövüştürdüğüm '' derken tatlı bir sövüştürme tabi canım, köftehor ayarında.
Diziye gelince, Güven Kıraç gibi Altan Gördüm gibi ustalar varsa bendeniz için uygundur. Zaten esas kızımız izlettiriyor kendini. Öyle çoğusu gibi seksapalite meksapalite gibi de değil, koy vitrine bak tadında, şefkat uyandıran bla bla daha ne olsun canıım ? Pazartesi günlerinde içimizi ısıtıyor hiç değilse. Seyirci kitlesinin de en az %70' inin '' Ben de bundan istiyorum. '' dememesi imkansız. Dizi çok iyi be abi. Neyse ben kaçar. Adiyöğ efenim.
Düzeltme :'' Sövüp sövüştürdüğüm '' derken tatlı bir sövüştürme tabi canım, köftehor ayarında.
mide bölgenize gelen bir yumruktan sonra nefes alamamaktan iyidir şeklinde tamamlanabilecek başlıktır.
100 temel eser içine alınması, lisede okutulmasının farz olması gereken kitaptır. ithaki yayınları almanızı öneririm.
Anketlere göre kadınların büyük bir çoğunluğu plajlarda ilk olarak gövde kısmına bakar(gazete haberinde okumuştum. ) Yazın kız tavlayacağım diyorsanız bu kas grubuyla daha fazla haşır neşir olunuz. Yazılınız salona efendim, bir-iki sene sonraki halinizi düşününüz, karizmanızı bir basamak yükseltiniz. Zaten odun değilseniz aşk hayatınız da bayağı canlanacaktır. Siz siz olun bu girdiyi dikkate alın. Kız kısmını geçtiğimize göre gelelim çalışma kısmına. Hadi ben göğüs kası yapmaya gidiyorum demeyeceksiniz tabii ki. Herşeyin bir raconu var, değil mi ? Kasları ve hangi kası nasıl çalıştıracağınızı öğreneceksiniz. Sırf göğüs ile olmaz, o erkeksi göğsünüzün yanına kaya gibi omuzlar, dağ gibi pazular, zıpkın gibi bacaklar ekleyeceksiniz. Düşünmesi bile güzel, değil mi ? Bunun düzenli beslenmesi de var, uykusu da var. Buraya herşeyi yazmayayım, gözleri korkutmayalım. Madem bilgisayarınızın başındasınız açın makaleleri okuyun. Forumlardan forumlara akın. Cemiyette pişin. Sonra teşekkür edersiniz efendim. may the force with you.