bugün
- kadınlar neden aldatır16
- devşirmelik makamı13
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz5
- lionel messi8
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı5
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- askerlik9
- kıskançlık5
- biz arap değiliz biz türk üz5
- ismail kartal16
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- kadında güzellik aramayan erkek5
- sürekli esnemek6
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- içinizdeki trafik canavarını durdurun2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı2
- kimyon3
- yazın yapılabilecek işler2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- nady bondar2
- the god himself3
- erectovanga2
- gözde celep2
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi3
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- donald trump5
- işsizlere tavsiyeler2
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- kazıklı maria3
- sözlükteki zengin yazarlar4
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- işsizken canın sıkılmaması yapılması gerekenler2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- şansın yaver gitmesi2
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- 17 haziran 2026 avrupa parlamentosu'nun raporu5
- kumardan para kazanmak2
- akrep kadını başak erkeği uyumu3
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi16
- biraz osursak mı2
- orospum3
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması4
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
entry'ler (121)
Ayni zamanda danssız balo olduğunu da bize öğretmiş kocadır.
Nazım nerde, ne zaman "beni Stalin yarattı" demiş çok merak ediyorum. Ayrıca nazım'ın sovyetler'e ilk iltica ettiğinde sovyet yazarlar birliğinde yaptığı konuşmayı okumanızı tavsiye ederim, rus köpeği dediginiz adam sovyetler'e adım atar atmaz eleştirmeye başlıyor, rejime tehdit olarak algılandığı için uzun yıllar pasaport dahi verilmiyor. "Ivan Ivanovic var mıydı yok muydu?" Oyununda sovyet bürokrasisini ve Stalin'i eleştirdiği için oyun Sovyetler'de yasaklaniyor, bu olaydan sonra nazım sovyet rejimiyle iyi geçinmeye çalışmış. Stalin öldüğünde ise radyolara çıkmamıştır, yazarlar birliğinin baskısıyla Stalin için bir şiir yazmıştır sadece ki şiiri okursan gayet plastik, zorlama yazıldığını görürsün. Nitekim ben nazım için kültürel açıdan milliyetçidir dedim. Tamamen siyasal ve toplumsal eleştiri barındıran bir şiirle bunu çürütmeye çalışmak abesle iştigal. Bu da nazım'dan gelsin.
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Ve sönmüş bir yanardağ ağzı gibi korkunçsun, kardeşim.
Bir değil,
beş değil,
yüz milyonlarlasın maalesef.
Koyun gibisin kardeşim,
gocuklu celep kaldırınca sopasını
sürüye katılıverirsin hemen
ve âdeta mağrur, koşarsın salhaneye.
Dünyanın en tuhaf mahlukusun yani,
hani şu derya içre olup
deryayı bilmiyen balıktan da tuhaf.
Ve bu dünyada, bu zulüm
senin sayende.
Ve açsak, yorgunsak, alkan içindeysek eğer
ve hâlâ şarabımızı vermek için üzüm gibi eziliyorsak
kabahat senin,
— demeğe de dilim varmıyor ama —
kabahatın çoğu senin, canım kardeşim!
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Ve sönmüş bir yanardağ ağzı gibi korkunçsun, kardeşim.
Bir değil,
beş değil,
yüz milyonlarlasın maalesef.
Koyun gibisin kardeşim,
gocuklu celep kaldırınca sopasını
sürüye katılıverirsin hemen
ve âdeta mağrur, koşarsın salhaneye.
Dünyanın en tuhaf mahlukusun yani,
hani şu derya içre olup
deryayı bilmiyen balıktan da tuhaf.
Ve bu dünyada, bu zulüm
senin sayende.
Ve açsak, yorgunsak, alkan içindeysek eğer
ve hâlâ şarabımızı vermek için üzüm gibi eziliyorsak
kabahat senin,
— demeğe de dilim varmıyor ama —
kabahatın çoğu senin, canım kardeşim!
Ninesi de hüloooğğ diye bağıran kızdır. Oysa benim ninem her daim wohooo diye bağırırmış.
Ateş pahası olmuş korunma tırı vırısı. 40 lira ne ulan çocuk olsa daha az masrafı olur, alacağın olsun tayyip.
Nazım'ın kültürel olarak ne kadar milliyetçi olduğunu, sovyetler'in Azerbaycan'daki asimile politikasına nasıl karşı çıktığını, Balkanlar'da ki Türkler'e nasıl akillik ettiğini bilmeden onu kürtçü, ermenici diye tanımlama gafletine düşmüş bir yazarın karşılaştırmasıdır.
Öyle kadınları ayak bileklerinden öptüm ki zaten hiç yoktular, böyle bir öpmek görülmemiştir.
(bkz: lsd)
(bkz: lsd)
Derin, küçük initilerden daha yeğ değildir.
Babil.com'un görsel yönetmeni tarafından saatleri araştırma enstitüsü olarak da bilinir.
Oblomov-Oblomov.
Yeni kurulmuş ve gelecek vaadeden güzel bir edebiyat platformu.
http://www.ortakitap.com/#/
Tıklayıp manifestosunu okuyabilirsiniz.
http://www.ortakitap.com/#/
Tıklayıp manifestosunu okuyabilirsiniz.
Libidosu kişiliğinden taşmış, olmayan sevgilisinin uzuvlarına bayağı ve ucuz methiyeler düzen ergen yazar.
P.s. Sus artık.
P.s. Sus artık.
Sonunda hep olmak istediğim adam oluyorum galiba lakin bir sıkıntı var, mutsuzum.
"Genç olmak yetmiyor,fayrap sevişmek için." dizesinin sahibi kötü fikir adamı, iyi şair.
(bkz: Münacaat)
(bkz: Münacaat)
Kurduğu sözlüğün bu kadar boş ve ergen yuvası olması durumunu kendi karakteriyle ilişkilendirebileceğimiz insan.
Kendisinin ifşalarını sözlüğe taşımak isteyenlerin silik çaylak yapılması durumudur. Tayyip yanında çocuk kalır ismoş.
An itibariyle kendisi hakkında entry girdiğim için çaylak yapıldım, sikerim böyle sözlüğü ben gidiyorum.
-alt tabakanın hepsinin istisnasız mal olması
-sadece sosyal statü edinmek için ülkücü olmaları
-üst tabakanın güç elde edip kaçakçılık, uyuşturucu ticareti gibi faaliyetleri daha rahat yurutebilmeleri
-sadece sosyal statü edinmek için ülkücü olmaları
-üst tabakanın güç elde edip kaçakçılık, uyuşturucu ticareti gibi faaliyetleri daha rahat yurutebilmeleri
Yazmamaktan ziyade yazabilecek bilgi birikimine sahip olmamakla ilgili bir durumdur. Zira ekşi bu çöplüğe benzemez, tek saçma entry de "let the linç begin".
Bazı yazarlar için reel sanılmaktan daha iyi olan durumdur.Zira bu kadar saçmalığı ancak bir troll yaparsa küfür yemeyebilir.